Експерт розповів, як Зеленський домігся того, аби перевантажені фури більше не розбивали доріг

Експерт розповів, як Зеленський домігся того, аби перевантажені фури більше не розбивали доріг

Прийняті напередодні Верховною Радою і Президентом Володимиром Зеленським рішення дозволять раз і назавжди вирішити проблему з перевантаженим транспортом, який довгий час руйнував дороги України. 

Про це KV дізналася з допису голови Інституту публічної політики та консалтингу Сергія Бикова на сторінці в соцмережі Facebook.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Йдеться про закон про автоматичну фіксацію порушень габаритно-вагових параметрів, який Зеленський підписав 28 червня, і про законопроєкт “Про внесення змін до Кодексу України про адмінправопорушення щодо окремих питань здійснення габаритно-вагового контролю”, який парламент ухвалив у другому читанні 29 червня. 

“Таким чином на українських дорогах вперше з часів Незалежності почнеться автоматична фіксація і нарахування штрафів за перевантажені вантажівки”, – розповів Сергій Биков.

Експерт наголошує, що за порушення передбачені такі штрафи:

  • за перевезення вантажів без необхідних документів – 17 000 грн, для міжнародних перевезень – 34 000 грн;
  • за перевищення габаритно-вагових нормативів – штраф від 8 500 грн до 51 000 грн;
  • за відмову від габаритно-вагового контролю або відмова від зупинки на вимогу – 51 000 грн.

“Рішення назріло давно. Зі стартом в 2020 році програми президента Зеленського “Велике будівництво” держава вкладає величезні кошти платників податків в розвиток українських доріг. Це обличчя нашої країни, безпека для людей і шлях для інвестицій. Розбивати це обличчя хамством перевізників – просто нечесно щодо 40 мільйонів українців”, – зазначив експерт.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

Биков нагадав, що зі стартом президентської програми також почалася установка систем “Зважування в русі” – WIM.

“З WIMом не домовишся, йому на лапу не покладеш, проїхав по трасі перевантаженим – автоматично чекай штрафу з декількома нулями. За останні півтора року на дорогах встановлено 48 майданчиків Weigh-in-Motion, далі буде ще”, – наголосив він.

Експерт також додав, що таким чином “Велике будівництво” стало підставою для цілої низки змін. “Тому що хороші дороги – це не просто рівний асфальт. Це показник поваги до законів і до людей, які живуть в цій країні”, – констатував Биков.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в 2021 році в рамках “Великого будівництва” в Україні буде побудовано і відремонтовано 6500 км доріг і 150 мостів.

Читайте: “Велике будівництво” місцевої дороги на Київщині коштуватиме 126 млн гривень

Фото: з відкритих джерел.

КиевVласть

Автор:
Олексій Вєтров
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Мішші Орєшніков: “Чувашія-Волзька Булгарія стане найбільш інвестиційно привабливою державою Європи”
Мішші Орєшніков: “Чувашія-Волзька Булгарія стане найбільш інвестиційно привабливою державою Європи”
16:00 Демонтаж держави-агресора та спонсора тероризму, російської федерації, є безумовним і обов’язковим запобіжником проти подальших злочинних дій з боку кремлівських режимів. Тільки це убезпечить…
Розпродаж на 130 млн: Київрада затвердила черговий перелік комунальних об'єктів на приватизацію
Розпродаж на 130 млн: Київрада затвердила черговий перелік комунальних об’єктів на приватизацію
14:00 Столична міськрада затвердила новий перелік комунальних будівель та приміщень, які підлягають “малій приватизації”. До нього увійшли близько сотні об’єктів загальною площею понад 16…
Калашник, Старенька і Коваленко: що відомо про нових заступників голови КОДА
Калашник, Старенька і Коваленко: що відомо про нових заступників голови КОДА
19:22 Київщина отримала трьох нових заступників голови Київської ОДА — Євгена Коваленка, Ірину Стареньку та Миколу Калашника. Коваленко працюватиме над питаннями відновлення інфраструктури та…
Banner
QlU7mDx4