Мобільний оператор “Київстар” у середу, 13 грудня, почав відновлення роботи мережі після кібератаки. Зокрема з 18:00 розпочалось включення голосового зв’язку по всій Україні. Інші послуги у компанії сподіваються відновити протягом доби.
Про це, як передає KВ, йдеться у повідомленні на Facebook – сторінці компанії “Київстар”.
“О 18:00 наша команда розпочала включення голосового зв`язку по всій Україні. І ми неймовірно радіємо, що зв’язок починає з’являтись і ви можете зателефонувати рідним”, – йдеться в повідомленні.
У компанії зазначили, що відновлення послуг відбуватиметься поступово, тому до кінця дня ще можливі короткочасні складнощі. У такому випадку користувачам рекомендують::
-
перезавантажити телефони;
-
відключити послугу VoLTE в налаштуваннях телефону.
Передачу даних та можливість відправлення SMS фахівці сподіваються відновити протягом доби.
Після повного відновлення мережі, у “Київстар” обіцяють підготувати компенсації усім абонентам та корпоративним клієнтам, які не могли скористатись сервісами компанії.
За повідомленнями ЗМІ, про поступове відновлення зв’язку повідомляють у Вінниці, Дніпрі, Запоріжжі, Львові, Харкові, Києві, Кривому Розі та Миколаєві.
Нагадаємо, 12 грудня 2023 року, зранку стався масштабний збій у роботі мобільного оператора “Київстар”. У компанії повідомили, що збій стався через потужну хакерську атаку на оператора мобільного зв’язку. На Київщині через збій у роботі мобільного оператора у низці населених пунктів не працювала система оповіщення про повітряну тривогу. СБУ відкрила кримінальне провадження за фактом кібератаки на компанію.
Читайте: СБУ: Відновлення всіх послуг “Київстару” з дотриманням протоколів безпеки потребує часу
Фото: відкриті джерела