Начальник Головного сервісного центру МВС Микола Рудик (на фото) подав декларацію перед звільненням, разом з ним ще 8 співробітників столичного ТСЦ 8041. Про це з посиланням на Єдиний державний реєстр декларацій повідомляє Bihus.Info.
Про це, як стало відомо КВ, йдеться у матеріалі Bihus.Info
Зазначається, що Рудик подав декларацію при звільненні 3 січня. Інформації про те, хто очолить ГСЦ замість Рудика поки не оприлюднено як і інформацію про звільнення самого Рудика.
Рудик очолював ГСЦ із 2022 року, у грудні 2024 став одним із фігурантів розслідування Bihus.Info про корупцію та неефективну роботу Сервісних Центрів. Журналісти виявили, що саме під керівництвом Рудика була розпочата реформа теоретичних і практичних іспитів на отримання посвідчення водія. Очільник ГСЦ обіцяв прозорі та чесні іспити, зокрема запровадження відеоконтролю в комп’ютерних класах та в автівках під час екзаменів, можливість витребувати відео й оскаржити дії екзаменатора, а ще – сервіс електронного запису на сам іспит через е-чергу. Все це мало зробити обслуговування в СЦ швидшим, зручнішим і прозорішим для громадян, зокрема вирішити проблему довгих фізичних черг за талоном на іспит, а також торгівлю ними.
Натомість минулого року в багатьох сервісних центрах громадяни стикнулися із тим, що самостійно “зловити” талон на іспит стало уже не просто важко, а навіть неможливо: електронні талони зникали з сайту в неробочий час, за фізичними доводилося ночувати в довгих чергах під СЦ, при цьому талонами продовжували торгувати – просто тепер це робили не “бігунки” в СЦ – а боти у Telegram-каналах. Восени Нацпол заявив, що піймав хакера, який за гроші перехоплював талони на сайті ГСЦ, але за спостереженням журналістів, ситуація з доступом до е-черги після того не покращилася – талони продовжували десятками зникати вночі. Така ситуація, зокрема, склалася і в найбільшому сервісному центрі країни – Київському ТСЦ 8041 (вул.Перемоги).
Після оприлюднення розслідування МВС пообіцяло “системне перезавантаження” Сервісних центрів: провести позапланову службову перевірку, розібратися з електронною чергою та призначити “нову команду управлінців” у ГСЦ. З того часу пройшло півтора місяці, більш детальних пояснень за за цей час Міністерство не надало.
Окрім Рудика декарації “при звільненні” подала ще низка осіб – адміністратори й інспектори ТСЦ 8041, які стали “героями” журналістського розслідування:
- інспектор Андрій Кухельний (часто змінював автівки, оформлюючи їх за неприродньо низькими цінами, зокрема TESLA MODEL 3 – за 20 тис грн, LEXUS 200T – за 30 тис грн)
- інспектор Вадим Чистяков (був помічений на новому Volkswagen ID.4 CROZZ, записаному на відсутню в декларації жінку, також не захотів пояснити, хто подарував йому землю і в яку суму обійшлося будівництво заміського будинку)
- інспектор Сергій Дацков (після десятка протоколів від Внутрішньої безпеки за недотримання інструкції щодо відеофіксації іспиту – на дружину Дацкова оформили AUDI A4 )
- інспектор Роман Журков (не вказував у декларації ні родини, ні автівок – хоча на парковці Сервісного центру регулярно стояли Chevrolet Volt І Chevrolet Menlo, оформлені на маму й тестя Журкова)
- Інспектор Дмитро Парченко (задекларував покупку Audi A6 суттєво дешевше, аніж її насправді продавав попередній власник)
- адміністратор Сергій Панченко (не вказував у деклараціях ні родини, ні майна, водночас журналісти знайшли заміський будинок, оформлений на маму, й дві Toyota Land Cruiser Prado, записані на батька й вірогідно цивільну дружину)
- адміністратор Наталія Лось (була помічена одразу на кількох автівках Tesla, одна з котрих оформлена на відсутнього в декларації чоловіка – в декларації перед звільненням таки зазначила його, як свого чоловіка)
- адміністратор Анатолій Клименко (в декларації не вказував автівок – хоча на парковці СЦ не раз був помічений Lexus NX, оформлений на його тещу, незадовго до виходу сюжету на батька Клименка також оформили новий Lexus 450H+).
Фото: Bihus.Info