В Києві всі міські комунальні служби продовжують працювати, усуваючи аварії, зокрема, що сталися через обстріли. Міська влада подякувала жителям столиці, які продовжують в міру можливостей оплачувати комунальні послуги. В КМДА закликали всіх, хто має фінансову та технічну можливість, сплатити за комірне.
Про це KВ стало відомо з повідомлення Київської міськдержадміністрації (КМДА).
“Міська влада дякує жителям столиці, які продовжують регулярно або в міру можливостей оплачувати комунальні послуги, навіть перебуваючи поза межами міста”, – йдеться в повідомленні.
В КМДА нагадали, що оплатити комунальні послуги без комісії нині можна через муніципальні сервіси.
Комунальний концерн “Центр комунального сервісу” (ЦКС) закликає всіх, хто має фінансову та технічну можливість, оплатити житлово-комунальні послуги.
Для киян рахунки-повідомлення за березень 2022 року сформовані і в паперовому, і в електронному форматі для оплати онлайн, у відділеннях банків, мобільних застосунках банківських та фінансових установ.
Здійснити оплату можна через особистий кабінет на сайті ЦКС, мобільний застосунок “Комуналка”, платіжні системи (такі як “Ощад24”, “Приват24”, “МоноБанк” та інших), через каси банківських установ за встановленим графіком їхньої роботи, який можна дізнатися на офіційних сайтах, офіційних Telegram-каналах, муніципальних електронних додатках тощо.
Провести звіряння нарахувань та розрахунків за особовим рахунком і скористатись сервісами можна через:
-
розділ “Дистанційне обслуговування” на сайті ЦКС– для оформлення заявок та отримання електронних дублікатів рахунків-повідомлень;
-
Skype-зв’язок – для отримання консультацій за всіма питаннями з можливістю обміну сканкопій та фото документів;
-
0-800-404-407 – безкоштовну телефонну лінію для передачі показань лічильників із мобільного;
-
(044) 354-81-25 та (044) 354-81-28 – стаціонарні номери телефонів для передачі показань лічильників;
-
зворотний зв’язок на сайті ЦКС– для оперативних консультацій;
-
сall-центр: (044)247-40-40 – для оперативних консультацій та передачі показань;
-
мессенджер у Facebook на сторінці ЦКС – для отримання інформації щодо нарахувань.
Кияни можуть розраховуватися за світло через відділення банків та онлайн-сервіси YASNO: особистий кабінет , мобільний додаток, viber-бот YASNO-online.
Окремо електронні рахунки в email/ viber/ смс-повідомленні будуть надходити клієнтам, чиї номери телефонів та електронні адреси є у базі постачальника.
Якщо клієнт користується онлайн-банкінгом (наприклад, Приват24, ПУМБ-online тощо) або платіжними системами (Portmone, iPay тощо), то при введенні особового рахунку буде автоматично відображена сума нарахувань за електроенергію.
Юридичним клієнтам сплатити за розподіл електроенергії можна у приватному кабінеті ПрАТ “ДТЕК “Київські електромережі”, або за реквізитами, котрі він надсилає в рахунках.
Нагадаємо, Київ продовжує посилювати контроль за станом атмосферного повітря. Від сьогодні, 13 квітня, мешканці столиці можуть слідкувати за станом повітря в місті в застосунку “Київ Цифровий”.
Читайте: Мешканців Києва закликають взяти участь у толоці 14 квітня (список локацій)
Фото: КМДА