У столиці з понеділка, 2 травня, сервісні центри “Центру комунального сервісу” (ЦКС) відновлюють особистий прийом споживачів ще у 8 районах. Нещодавно відновили роботу два центри у Дніпровському та Шевченківському районах міста, тож відтепер в усіх районах столиці можна буде за попереднім записом отримати консультації фахівців.
Про це KВ стало відомо з повідомлення Київської міської ради.
У концерні зазначили, що все більше громадян повертаються додому і звертаються для вирішення питань, що пов’язані з нарахуванням та сплатою за житлово-комунальні послуги з початку введення воєнного стану.
Зараз отримати необхідну допомогу та консультацію споживачі можуть не виходячи з дому або перебуваючи за кордоном, звернувшись до фахівців через діючі канали обслуговування:
-
(044) 247-40-40 – сall-центр: для консультацій та передачі показників лічильників;
-
0 (800) 404 407 – безкоштовна телефонна лінія для передачі показань лічильників з мобільного;
-
стаціонарні номери телефонів та Skype для передачі показників лічильників за посиланням;
-
месенджер у Facebook – для консультацій з усіх питань з можливістю обміну документами;
-
Skype – для отримання консультацій з усіх питань з можливістю обміну документами;
-
сервіс “зворотний зв’язок” – для оперативних консультацій;
-
розділ “Дистанційне обслуговування” – для оформлення заявок, зокрема, для отримання дублікату рахунку-повідомлення;
-
особистий кабінет – для оплати в онлайн-режимі та передачі показників лічильників;
-
розділ “Додатковий сервіс” – для замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників;
-
електронний рахунок – для оформлення заявки на отримання онлайн-рахунку.
Для вирішення питань, пов’язаних з укладенням договорів на послуги та реструктуризацію заборгованості, отримання довідок та завірених копій документів, з травня можна буде записатися на особистий прийом до фахівців сервісних центрів за адресами:
-
просп. Науки, 11 (Голосіївський р-н);
-
вул. Заслонова, 22 (Дарницький р-н);
-
вул. Радунська, 18 (Деснянський р-н);
-
вул. Миропільська, 13-А (Дніпровський р-н);
-
просп. Героїв Сталінграду (Оболонський р-н);
-
Кловський узвіз, 24 (Печерський р-н);
-
просп. Гонгадзе, 20-Е (Подільський р-н);
-
б-р Вернадського, 63-А (Святошинський р-н);
-
вул. Я. Коласа, 15-Б (Святошинського р-н);
-
вул. Донця, 21Б (Солом’янський р-н);
-
вул. Довженка, 10 (Шевченківський р-н).
Особистий прийом здійснюватиметься з понеділка до п’ятниці з 10:00 до 15:30. Запис на прийом буде відкрито з травня на сайті ЦКС або за телефоном (044) 247-40-40.
Працівники центрів поінформовані про найближчі укриття та сховища та у разі оголошення повітряної тривоги у місті, вони підкажуть, як швидко до них дістатися.
Нагадаємо, в квітні відновили роботу два сервісні центри комунального концерну “Центр комунального сервісу”. Сервісні центри запрацювали за попереднім записом в Дніпровському та Шевченківському районах.
Читайте: До Києва прямує “подарунок” від Риги: 11 нових автобусів з 80 тонами гуманітарної допомоги
Фото: ЦКС