У Києві розробляють проєкт Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури на 2026-2028 роки

У Києві розробляють проєкт Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури на 2026-2028 роки

Департамент транспортної інфраструктури КМДА має підготувати проєкт Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури міста Києва на 2026-2028 роки. Відповідне розпорядження підписав мер столиці Віталій Кличко.

Про це  КВ дізналася з розпорядження Київського міського голови Віталія Кличка № 438 від 30 травня 2025 року  “Про підготовку проєкту Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури міста Києва на 2026-2028 роки”.

Згідно з розпорядженням, Департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) визначено розробником та відповідальним виконавцем Програми. Департамент мав забезпечити розроблення проєкту Програми та подання в установленому порядку на затвердження Київській міській раді до 1 червня 2025 року.

У Києві розробляють проєкт Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури на 2026-2028 роки

Департамент транспортної інфраструктури КМДА з вересня 2021 року очолює Руслан Кандибор. Роботу зазначеного структурного підрозділу столичної мерії  року контролює особисто Віталій Кличко.

Нагадаємо, у 2024 році друге місце за видатками з бюджету Києва посіли витрати на транспорт і дорожнє господарство – 16,9 млрд гривень. Зокрема, столична влада витратила 7,3 млрд гривень на покриття збитків КП “Київпастранс” і КП “Київський метрополітен” через “низькі тарифи”. У своїй діяльності згадувані КП підпорядковані Департаменту транспортної інфраструктури КМДА

Читайте: Розкрадання у “Київському метрополітені”: Кличка закликали звільнити директора транспортного департаменту КМДА Кандибора

Читайте також: “Пилити по-новому”: Нацполіція розслідує розкрадання бюджетних коштів у “Київпастрансі” у 2024-2025 роках

Як інформувала КВ, у червні цього року Київрада внесла зміни до бюджету міста-2025, а також відкоригувала Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР) у розрізі видатків на поточний рік. Найбільше коштів вирішили направити на галузь дорожньо-транспортної інфраструктури. Зокрема по 1 млрд гривень міська влада виділила на компенсацію комунальним перевізникам “різниці в тарифах” і на будівництво метро на Виноградар.

Читайте: Більше коштів на “оборонку” і будівництво метро на Виноградар: Київрада внесла зміни до бюджету-2025 і ПЕСР

Фото: КМДА

КиївВлада

Олександр Попов

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Хто і за що відповідатиме в прокуратурі Київщини
Хто і за що відповідатиме в прокуратурі Київщини
19:00 Генпрокурор Руслан Кравченко призначив з 1 липня керівником Київської обласної прокуратури Дмитра Прокудіна, що замінив на цій посаді Максима Крима, який тепер посідає…
Сумнівні кордони: Київ і область судяться за землю на околиці Гостомелю
Сумнівні кордони: Київ і область судяться за землю на околиці Гостомелю
09:00 Конфліктам навколо приналежності окремих земель на околицях Києва, схоже, немає кінця-краю. Наразі Київрада в судовому порядку оскаржує рішення Київоблради від грудня 2019 року,…
Дороги столичні, схеми класичні: Нацполіція розслідує чергові бюджетні “розпили” у “Київавтодорі”
Дороги столичні, схеми класичні: Нацполіція розслідує чергові бюджетні “розпили” у “Київавтодорі”
09:00 Нацполіція розслідує низку кримінальних проваджень за фактами можливих бюджетних “розпилів” посадовцями КК “Київавтодор” та її підрядників і постачальників. Правоохоронці наразі вивчають реалізацію 5…
Banner
QlU7mDx4