У столиці не буде рекламних конструкцій на транспортних розв’язках, – КМДА

У столиці не буде рекламних конструкцій на транспортних розв’язках, - КМДА

Управління з питань реклами Київської міської державної адміністрації (КМДА) остаточно виграло справу у Верховному Суді щодо недопущення продовження строку дії погоджень на рекламні засоби на мостах. Йдеться про 54 конструкції окремого суб’єкта господарювання. 

Про це КВ стало відомо з повідомлення пресслужби КМДА.

 «Територія транспортних розв’язок – це нульова форматна зона. Розміщувати там рекламні засоби не дозволяється. Завдяки злагодженій роботі юристів Управління з питань реклами та об’єктивності й неупередженості суддів, які розглядали справу, не допущено продовження строку дії документів на розміщення конструкцій суб’єкта господарювання у непередбачених для цього місцях. Мета правил – зменшити надмірну кількість зовнішньої реклами, яка псує вигляд міста, перешкоджає безпеці та порушує Правила благоустрою. Місто чітко дотримується норм і не здійснювало демонтаж конструкцій, які мали чинні документи. Але після завершення строку їх дії у нас така ж чітка позиція – на місця, де є обмеження згідно з уже чинними вимогами, документи не видають і не продовжують, а конструкції мають бути демонтовані», – заявила начальниця Управління з питань реклами КМДА Оксана Поліщук

Зазначається, що майже всі конструкції з мостів на транспортних розв’язках уже демонтовані, і відповідні роботи тривають.

В КМДА нагадали, що Правила розміщення рекламних засобів у Києві передбачають наявність п’яти форматних зон, а також розширення нульової зони, тобто тієї, де реклама не може розміщуватись. До нульової зони віднесені не тільки історичний центр міста, але й транспортні розв’язки, низка парків, бульварів тощо. Реалізуючи вимоги цих Правил, із територій транспортних розв’язок із 2018 року демонтували близько 2 тисяч конструкцій.

Нагадаємо, оператори зовнішньої реклами ввели безпрецедентні обмеження використання електроенергії на своїх конструкціях у Києві. Зокрема, 1 липня вимкнули цілодобове освітлення всіх білбордів, скролів та сітілайтів та зменшили енергоспоживання цифрових рекламних носіїв.

Читайте: У Києві оператори зовнішньої реклами ввели обмеження для електроенергії на своїх конструкціях

Фото: boardmarket.com.ua

КиївВлада
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Бишівська сільрада відсудила частину центральної площі, що була у приватній власності
Бишівська сільрада відсудила частину центральної площі, що була у приватній власності
10:00 У Бишеві на Фастівщині досі не можуть розпочати повну реконструкцію центральної площі, зруйнованої внаслідок російських обстрілів через те, що частина ділянок, які планували…
Парк чи паркан: балансування столиці між забудовою та збереженням природи у розслідуванні “КиївВлади”
Парк чи паркан: балансування столиці між забудовою та збереженням природи у розслідуванні “КиївВлади”
09:00 Зі зростанням міст збереження зелених зон стає дедалі гострішим викликом, і Київ – не виняток. Столична влада звітує про збільшення площ парків на…
Порушення і маніпуляції: аудитори КМДА розкритикували роботу Департаменту соціальної та ветеранської політики
Порушення і маніпуляції: аудитори КМДА розкритикували роботу Департаменту соціальної та ветеранської політики
09:00 Департамент соціальної та ветеранської політики КМДА, який від кінця минулого року активно згадується в контексті пильної уваги з боку правоохоронців, продовжує “лихоманити”. Нещодавно…
Banner
QlU7mDx4