У столиці не буде рекламних конструкцій на транспортних розв’язках, – КМДА

У столиці не буде рекламних конструкцій на транспортних розв’язках, - КМДА

Управління з питань реклами Київської міської державної адміністрації (КМДА) остаточно виграло справу у Верховному Суді щодо недопущення продовження строку дії погоджень на рекламні засоби на мостах. Йдеться про 54 конструкції окремого суб’єкта господарювання. 

Про це КВ стало відомо з повідомлення пресслужби КМДА.

 «Територія транспортних розв’язок – це нульова форматна зона. Розміщувати там рекламні засоби не дозволяється. Завдяки злагодженій роботі юристів Управління з питань реклами та об’єктивності й неупередженості суддів, які розглядали справу, не допущено продовження строку дії документів на розміщення конструкцій суб’єкта господарювання у непередбачених для цього місцях. Мета правил – зменшити надмірну кількість зовнішньої реклами, яка псує вигляд міста, перешкоджає безпеці та порушує Правила благоустрою. Місто чітко дотримується норм і не здійснювало демонтаж конструкцій, які мали чинні документи. Але після завершення строку їх дії у нас така ж чітка позиція – на місця, де є обмеження згідно з уже чинними вимогами, документи не видають і не продовжують, а конструкції мають бути демонтовані», – заявила начальниця Управління з питань реклами КМДА Оксана Поліщук

Зазначається, що майже всі конструкції з мостів на транспортних розв’язках уже демонтовані, і відповідні роботи тривають.

В КМДА нагадали, що Правила розміщення рекламних засобів у Києві передбачають наявність п’яти форматних зон, а також розширення нульової зони, тобто тієї, де реклама не може розміщуватись. До нульової зони віднесені не тільки історичний центр міста, але й транспортні розв’язки, низка парків, бульварів тощо. Реалізуючи вимоги цих Правил, із територій транспортних розв’язок із 2018 року демонтували близько 2 тисяч конструкцій.

Нагадаємо, оператори зовнішньої реклами ввели безпрецедентні обмеження використання електроенергії на своїх конструкціях у Києві. Зокрема, 1 липня вимкнули цілодобове освітлення всіх білбордів, скролів та сітілайтів та зменшили енергоспоживання цифрових рекламних носіїв.

Читайте: У Києві оператори зовнішньої реклами ввели обмеження для електроенергії на своїх конструкціях

Фото: boardmarket.com.ua

КиївВлада
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Мішші Орєшніков: “Чувашія-Волзька Булгарія стане найбільш інвестиційно привабливою державою Європи”
Мішші Орєшніков: “Чувашія-Волзька Булгарія стане найбільш інвестиційно привабливою державою Європи”
16:00 Демонтаж держави-агресора та спонсора тероризму, російської федерації, є безумовним і обов’язковим запобіжником проти подальших злочинних дій з боку кремлівських режимів. Тільки це убезпечить…
Розпродаж на 130 млн: Київрада затвердила черговий перелік комунальних об'єктів на приватизацію
Розпродаж на 130 млн: Київрада затвердила черговий перелік комунальних об’єктів на приватизацію
14:00 Столична міськрада затвердила новий перелік комунальних будівель та приміщень, які підлягають “малій приватизації”. До нього увійшли близько сотні об’єктів загальною площею понад 16…
Калашник, Старенька і Коваленко: що відомо про нових заступників голови КОДА
Калашник, Старенька і Коваленко: що відомо про нових заступників голови КОДА
19:22 Київщина отримала трьох нових заступників голови Київської ОДА — Євгена Коваленка, Ірину Стареньку та Миколу Калашника. Коваленко працюватиме над питаннями відновлення інфраструктури та…
Banner
QlU7mDx4