Клієнти “Укрпошти” з порушеннями слуху можуть отримувати поштові та фінансові послуги без комунікаційних бар’єрів. Компанія запустила пілотний проєкт перекладу жестовою мовою у відділеннях Києва та Київської області – і вже готується масштабувати ініціативу на всю Україну.
Про це КВ стало відомо з повідомлення “Укрпошти”.
Ініціатива реалізується у партнерстві з Українським товариством глухих (УТОГ).
“Підхід простий, але дієвий: коли клієнт із порушенням слуху звертається до оператора, працівник здійснює відеодзвінок до перекладача жестової мови через програму «Сервіс УТОГ». Фахівець у реальному часі допомагає провести обслуговування – швидко, зручно і без жодних перешкод у спілкуванні”, – йдеться у повідомленні.
Повідомляється, що перед запуском усі співробітники, задіяні в проєкті, пройшли навчання з користування сервісом УТОГ. Система розроблена так, щоб бути інтуїтивною та комфортною і для клієнтів, і для працівників пошти.
Зазначається, що запуск сервісу став черговим кроком компанії до створення інклюзивної інфраструктури, де кожен має рівний доступ до послуг і можливостей.
Читайте: Укрпошта випустить новий поштовий блок «Маяки України»
Фото: ілюстративне
Оксана Олійникова







