У Києві тарифи на послуги централізованого водопостачання та водовідведення не підвищували. Невідповідності у нарахуваннях спричинив технічний збій у платіжних системах, споживачам рекомендують сьогодні, 9 лютого, не проводити платежі.
Про це, як передає КВ, йдеться в повідомленні Київської міської державної адміністрації (КМДА) з посиланням на інформацію “Київводоканалу”.
“Інформація про підняття тарифів нібито в 4 рази не відповідає дійсності. Тарифи на послуги централізованого водопостачання та водовідведення лишаються на рівні 24 лютого 2022 року”, – йдеться в повідомленні.
Як пояснили у дописі, у “білінговій системі “Київводоканалу” нарахування відображаються коректно, тож споживачам рекомендують сьогодні, 9 лютого, не здійснювати платіжних операцій, поки проблему з відображенням даних у платіжних системах не усунуть”.
Нагадаємо, в 2025 році централізовані послуги з водопостачання і водовідведення в столиці може почати надавати новий монополіст – КП “Київводоканал”. Київрада надала КМДА дозвіл на створення цього підприємства і припинення договору на користування комунальним майном з ПрАТ “АК “Київводоканал”, яке багато років поспіль виконувало аналогічні функції. Необхідність такої “реформи” у КМДА обґрунтували низкою фінансових проблем вказаного акціонерного товариства. На сесії під час затвердження цього рішення деякі депутати вимагали спершу отримати від “старого” “Київводоканалу” звіт щодо його діяльності, звинувачували його посадовців у численних розкраданнях коштів.
Читайте: КП замість ПрАТ: столична міськрада вирішила створити “новий “Київводоканал”
Фото: Київводоканал
КиївВладаОлександр Попов