Депутати Київської міської ради затвердили кошторис столиці на наступний рік.
Не буду зайвий раз привертати увагу до різних дивних моментів, які супроводжували цьогорічний бюджетний процес – маємо те, що маємо.
Краще коротко резюмую все, що стосується столичної реклами у проекті рішення, який було оприлюдненно напередодні.
Отже, на фінансування Управління з питань реклами, за утворення якого шляхом виділу з Департаменту містобудування та архітектури ще наприкінці липня проголосували депутати, передбачено 3 млн 664,7 тисяч гривень.
З цих коштів 2 млн 344,9 тисяч гривень – витрати на оплату праці, що в принципі не так вже й мало (і це добре) та 64,1 тисяч на комунальні послуги, а решта піде на інші витрати новоствореного управління. Зі спеціального фонду також передбачено отримати 250 тисяч як бюджет розвитку.
Надходження до спеціального фонду від плати за тимчасове користування місцями розміщення рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, та плати за розміщення реклами на транспорті комунальної власності, заплановано у розмірі 189 мільйонів гривень, що приблизно дорівнює сумі надходжень, яка очікується цього року.
Цікаво, що попри утворення Управління з питань реклами, контролювати ці надходження мають Департамент транспортної інфраструктури КМДА та Департамент містобудування та архітектури, у якого заплановано видатки споживання зі спеціального цільового фонду у сумі 31 млн 970 тисяч гривень, яка повністю повторює суму видатків на забезпечення статутної діяльності КП “Київреклама” у цьому році (скан лімітної довідки додається).
Схоже, обґрунтування цих цифр ніхто навіть не намагався шукати, а всі необхідні зміни, пов’язані з перепідпорядкуванням комунального підприємства створюваному управлінню, яке й має стати розпорядником відповідних коштів, буде внесено після ухвалення Київською міською радою такого рішення.
Однак і суми тоді також можуть змінитися…
Олександр Пліва, підприємець, член Антикорупційної ради при Київському міському голові