Країна оживає. Ремонтуються дороги, садочки, школи й лікарні, які не ремонтувалися десятиліттями. Політична партія “Слуга Народу” активно підтримує програму Президента.
Україна ще не бачила таких масштабних реконструкцій. Під час “Великого будівництва” не тільки ремонтують або перестилають дорожнє покриття. Часто змінюють водопровід, каналізацію та зливні мережі, облаштовують світлофори й тротуари.
До кінця 2020 року планують побудувати сотні шкіл, садочків, лікарень і тисячі кілометрів доріг. Загалом у 2020 році в державний бюджет заклали 1 млрд грн на побудову центрів екстреної допомоги по всій країні. Планується реконструювати та капітально відремонтувати 210 приймальних відділень.
“Ми йдемо на місцеві вибори, щоб надати українській молоді перспективу, знайти цікаву й гідну роботу там, де ти живеш, у своїй громаді. Щоб реалізувати, за завданням президента Володимира Зеленського, стратегію розвитку регіонів, а також завершити проєкт “Велике будівництво”, — сказав Голова партії “Слуга Народу” Олександр Корнієнко.
ДОРОГИ ЯК В ЄВРОПІ
Першочергова задача національного проєкту “Велике будівництво” — привести дороги України до нормативного стану й наблизити до стандартів ЄС.
Українські дороги — одні із найгірших у світі. Близько 90-95% усіх шляхів перебувають у незадовільному стані, а половина потребує повного оновлення. З “місячних кратерів” українських доріг не кепкував хіба що ледачий. Програма “Велике будівництво”, долаючи бюрократію і безвідповідальність у високих кабінетах, змінює сам технологічний процес ремонту й кладе край “місячним” технологіям асфальтування по снігу або “ремонту” дороги граблями.
“ВЕЛИКЕ БУДІВНИЦТВО”: УКРАЇНЦІ ПІДТРИМУЮТЬ, ОПОЗИЦІЯ — НІ
Програма “Велике будівництво” розрахована не на один рік й охоплює різні типи об’єктів, тож фінансування відбувається поетапно та з кількох джерел — з державного й місцевих бюджетів, і залежить як від злагодженої роботи парламенту, так і уряду.
У вересні до Верховної Ради було внесено законопроєкт №3991 від “Слуги Народу”, яким пропонується зняти обмеження на граничну величину місцевого боргу, якщо витрати не перевищуватимуть у наступних бюджетних періодах 30% обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування, зокрема, ремонту доріг і мостів.
Під час голосування “за основу” проєкту депутати чотирьох фракцій відмовилися підтримати це рішення. Виступили проти виділення коштів фракції “Європейська солідарність”, “Голос”, Батьківщина” та “Опозиційна платформа — “За життя”, чим довели, що відверто саботують роботу. Але фракція “Слуга Народу” вкотре підтвердила єдність монобільшості й законопроект №3991 ухвалили.
Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) провів всеукраїнське дослідження громадської думки. З’ясувалося, що майже 90% респондентів підтримують розвиток інфраструктури державним коштом. Загалом схвалюють програму “Велике будівництво” 9 з 10 українців.
“Програма “Велике будівництво” на Київщині стартувала 7 місяців тому. Її вже виконано на 79%! Програма охоплює 20 соціальних об’єктів. Це 7 дитсадків, 8 шкіл та 5 стадіонів. В експлуатацію введено 6 об’єктів, ще 3 — перебувають на завершальній стадії. Впевнений, що програма “Велике будівництво”, ініційована Президентом, буде реалізована в повній мірі і стане потужним імпульсом для розвитку економіки Київщини та України в цілому”, — говорить Олександр Скляров, кандидат у депутати Київської обласної ради від “Слуги Народу”.
Велике будівництво в соціальних мережах
За “Великим будівництвом” можна стежити в реальному часі:
Олександр Скляров, кандидат у депутати Київської обласної ради від партії “Слуга Народу”
На Київщині заплановано ремонт на 7 автошляхах, виконано майже на 100%
Програма “Велике будівництво” на Київщині охоплює 20 соціальних об’єктів