СТО “Oiler” – універсальний помічник сучасного водія

СТО “Oiler” – універсальний помічник сучасного водія

Автомобільний транспорт складається з великої кількості вузлів та агрегатів, відповідно кожен із компонентів може вийти з ладу у будь-який момент. Це призводить до необхідності замовити ремонт та відновлення, щоб продовжити експлуатувати транспорт та забезпечити нормальні умови для подальшого обслуговування.

матеріал розміщено на правах РЕКЛАМИ

Проблеми можуть виникнути з двигуном, підвіскою, кузовом, трансмісією та електронікою. Багато проблем можна попередити, якщо вчасно заїхати на сто і провести діагностику. Від гаражних майстрів краще відмовитися та обслуговувати транспорт на фірмових станціях. Однією з них є СТО “Oiler”, де є вузькоспрямовані майстри, що спеціалізуються на конкретних марках та моделях авто.

СТО “Oiler” – універсальний помічник сучасного водія

Різновиди ремонту

Після діагностики фахівці пропонують виконати ремонт залежно від стану транспорту:

· поточний (найчастіше виконуються слюсарні дії та заміна окремих деталей для відновлення функціонування всього вузла);

· капітальний (повне перебирання певного вузла чи агрегату);

· діагностичний (попередження поломок у майбутньому, тобто заміна прокладок, важелів підвіски та іншого);

· технічне обслуговування (проводиться за певний період та включає заміну мастила з фільтруючими елементами).

Найчастіше виконується поточний ремонт, коли майстри проводять діагностику і надалі замінюють зламаний чи зношений компонент. Іноді проводиться повне розбирання окремого вузла або агрегату, щоб замінити лише одну деталь, що вийшла з ладу.

Заодно визначається знос додаткових елементів та компонентів. Щоб більше не повертатися до них фахівці виконають і їхню заміну, щоб отримати на 100% робочий агрегат. На окремі види робіт та деталей надається гарантія, але вона діє при умові, якщо водії виконують надані рекомендації.

СТО “Oiler” – універсальний помічник сучасного водія

Як уникнути поломок?

Частину проблем можна уникнути, якщо водій керуватиметься такими правилами та рекомендаціями:

· контроль рівня мастила та охолоджуючої рідини;

· підтримка необхідного тиску у шинах;

· стеження за чистотою кузова;

· перевірка заряду акумулятора.

Найчастіше діагностика та перевірка проводиться кілька разів на рік або залежно від пробігу. Щоб спростити взаємодію, можна вивести формулу, коли антифриз змінюється кожні 2 заміни масла в двигуні, а масло в АКПП замінюється кожні 4 заміни масла в двигуні. Це спрощує розуміння того, як і коли обслуговувати автомобіль, продовжуючи термін його експлуатації.

фото: сайт СТО “Oiler” 

Рекомендуємо до перегляду
“Київтеплоенерго” закупило 15 австрійських міні-ТЕЦ на рекордні 1,12 млрд гривень
“Київтеплоенерго” закупило 15 австрійських міні-ТЕЦ на рекордні 1,12 млрд гривень
09:00 КП “Київтеплоенерго” на 1,12 млрд гривень замовило півтора десятки когенераційних установок для виробництва тепла та електрики. Для такого обладнання ця вартість закупівлі є…
НАБУ в курсі: Вишневе заплатить 290 млн гривень фірмі соратника Кличка
НАБУ в курсі: Вишневе заплатить 290 млн гривень фірмі соратника Кличка
16:00 У Вишневому не на жарт вирішили зайнятися безпекою школярів – за 291 млн гривень замовлено будівництво укриттів у міській школі №1 та ліцеї…
Без покарання: суд закрив “прострочену” справу щодо мільйонних збитків при реконструкції київського зоопарку
Без покарання: суд закрив “прострочену” справу щодо мільйонних збитків при реконструкції київського зоопарку
12:00 Нещодавно суд закрив одну зі справ щодо “бюджетних розпилів” при здійсненні реконструкції київського зоопарку у зв’язку із закінченням строків давності та звільнив обвинувачену…
Banner
QlU7mDx4