ТРЦ Gulliver і бренд ISED презентували ексклюзивну колекцію, натхненну роботами художниці Олександри Екстер

Торгово-розважальний центр Gulliver спільно з молодим брендом ISED створили унікальну колекцію одягу по мотивах творчості видатної української художниці Олександри Екстер. Велика місія проєкту – популяризувати творчість мисткині в нових сучасних формах. Амбасадоркою проєкту стала співачка LELY45.

Про це КВ розповіли в пресслужбі ТРЦ Gulliver.

Зазначаться, що Олександра Екстер навчалася у відомих митців, таких як Микола Пимоненко та Сергій Світославський, а також спілкувалася з майбутніми авангардистами.

“Разом із Казимиром Малевичем та іншими митцями створила супрематичні дизайни для вишивок, які представила на виставках у Києві та Європі. Олександра була справжнім революціонером у світі театру. Вона відмовилася від пласких декорацій, замінивши їх багатоярусними об’ємними конструкціями і змусивши сцену «дихати». Її візія була цілісною, охоплюючи костюми, освітлення і навіть розпис обличчя акторів, створюючи гармонійний візуальний образ”, – йдеться у повідомленні.

Творчість Екстер – це поєднання європейських ідей із глибоким розумінням української душі.

У створенні образів для театру Олександру цікавив не так пошив речей, як процес створення майбутніх образів – ескізи, конструювання, підбір тканини, її кольору тощо. Костюм мав відображати певну форму, характер, ритм і динаміку персонажа. Костюм – скульптура.

«Мене глибоко вразила та надихнула майстерність художниці, яка з такою вправністю передає у своїх творіннях багатство кольорів та форм. У її роботах відчутна динаміка життя, рухливість, енергія, а також невловима мінливість часу. Ці елементи випромінюються в кожному ескізі, на кожному полотні вони наповнені натхненням, душею та пристрастю. Мені здалося, що мисткиня живе в неймовірному темпі, прагнучи пізнати та втілити в життя якнайбільше, і наче сама доля на деякий час стала її союзником, сприяючи її прагненням», – поділилася авторка колекції, дизайнерка бренду ISED Анастасія Полюхович.

Амбасадоркою та обличчям колекції стала співачка LELY45. Молода виконавиця ідеально передає образ авангардної колекції та підкреслює важливість прояву творчості у креативних, нестандартних формах. А завершили цей образ, робота майстрів з Artkitchen Hub.

Придбати колекцію можна у бутіку BRAND ROOM на 3-му поверсі ТРЦ Gulliver, або за передзамовленням, детальні умови за посиланням у шапці профілю бренду в Instagram.

Довідка: Колекція стала частиною артпроєкту «відомі невідомі», в межах якого мовою fashion і art ТРЦ Gulliver розповідає історії видатних митців. Крім колекції, також у ТРЦ представлять виставку робіт О.Екстер та лекцію про творчість художниці. За детальною інформацією слідкуйте у соцмережах та сайті Gulliver.

Нагадаємо, перша серія проєкту була присвячена Любові Панченко.

Читайте: ТРЦ Gulliver і бренд ISED презентували лімітований дроп за мотивами робіт художниці Любові Панченко

Фото: ТРЦ Gulliver
Олексій Вєтров

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Приватизаційна оборудка: Нацполіція розслідує можливе шахрайство з боку депутатки Київради
Приватизаційна оборудка: Нацполіція розслідує можливе шахрайство з боку депутатки Київради
09:00 Столичні правоохоронці продовжують вивчають факти можливих порушень законодавства при здійсненні приватизації комунальної будівлі на просп. Академіка Глушкова, 1, літ. 65. Наразі у Нацполіції…
На реконструкцію дамб мулових полів БСА витратять додаткові 147 млн гривень
На реконструкцію дамб мулових полів БСА витратять додаткові 147 млн гривень
09:00 Столичне комунальне підприємство “Київбудреконструкція” на 147 млн гривень замовило додаткових робіт з реконструкції дамб мулових полів Бортницької станції аерації (БСА), де висушують осад…
«Люди відходять від смарт-квартир і обирають безпеку та комфорт»: інтерв’ю зі спеціалістом «Інтергал-Буд»
«Люди відходять від смарт-квартир і обирають безпеку та комфорт»: інтерв’ю зі спеціалістом «Інтергал-Буд»
16:30 Ще кілька років тому тренд на «смарт-квартири» здавався безальтернативним — ринок пропонував мінімальну площу, а покупці прагнули зекономити на кожному квадратному метрі. Та…
Banner
QlU7mDx4