Київ Цифровий: користувачі зможуть голосувати за Громадський бюджет столиці

Київ Цифровий: користувачі зможуть голосувати за Громадський бюджет столиці

Невдовзі у новому міському застосунку “Київ Цифровий” з’явиться можливість голосувати за проекти Громадського бюджету столиці.

Про це, як стало відомо KV, заявили представники КМДА та КП ГІОЦ на сьогоднішній прес-конференції, присвяченій першим підсумкам роботи нового місько застосунку “Київ Цифровий” та планам його розвитку. 

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

На прес-конференції представники київської влади відзначили, що планують і надалі впроваджувати елементи електронної демократії у столиці.

Віталій Кличко та його команда взяли курс на цифровізацію всіх сервісів міста. Саме цифровий підхід робить правила та закон однаковим для всіх. Наприклад, введення публічного електронного земельного кадастру позбавило місто від впливу будівельної мафії. Оцифровка даних нищить корупцію, робить її неможливою” – відзначив на заході Петро Оленич, голова Науково-технічної ради Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА.

Він також анонсував, що місто працює над системою, яка допоможе боротися із заторами та корками на столичних автошляхах. Місто розроблятиме її у партнерстві із однією з європейських корпорацій, які спеціалізуються у питаннях розробки рішень для транспорту.

Що стосується застосунку “Київ Цифровий”, то на прес-конференції відзначили, що кияни активно та охоче користуються міськими електронними сервісами.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

За перший місяць роботи мобільного застосунку “Київ Цифровий” завантажили більш ніж 200 000 користувачів та зареєстровано 17 000 автівок.

Розробники планують незабаром запровадити у “Київ Цифровий” можливість сплати штрафів за неправильне паркування, а  також інтерактивну мапу наявних місць для паркування, що значно спростить життя водіям у столиці.

Додатково.

“Київ Цифровий” – це застосунок, що працює за принципом “місто в телефоні”. Він став доступним для киян в 2021 р., та об’єднує низку міських сервісів, кількість яких постійно збільшується. Наразі застосунок використовують більш ніж 200 000 киян. У планах КМДА зробити застосунок основним інструментом комунікації міста з громадянами. 

Фото: KV

КиевVласть

Автор:
Олексій Вєтров
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Генпрокуратура намагається не допустити нової забудови НПП “Голосіївський” компаніями “КСМ-Груп”
Генпрокуратура намагається не допустити нової забудови НПП “Голосіївський” компаніями “КСМ-Груп”
09:00 Генпрокуратура через суд намагається повернути державі земельну ділянку площею 5,69 га на просп. Академіка Глушкова, 65 (територія НПП “Голосіївський”). У 2022 році право…
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
09:00 У жовтні столичні розпорядники бюджетних коштів назамовляли робіт, товарів та послуг на 4,91 млрд гривень, що майже на півтора мільярди більше цього показника…
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
09:00 На районному рівні в Київській області за рік відбулися значні політичні зміни, які відбилися на складі рад та політичному ландшафті регіону. У 2024…
Banner
QlU7mDx4