“Київська опера” передала грошову премію за “Київську пектораль” у Благодійний фонд Сергія Притули

“Київська опера” передала грошову премію за “Київську пектораль” у Благодійний фонд Сергія Притули

Київська опера передала грошову премію за “Київську пектораль” у Благодійний фонд Сергія Притули. Творчий колектив одноголосно вирішив спрямувати премію на підтримку армії у боротьбі з окупантами, а саме – на закупівлю дронів. Нагороду колектив одержав за мюзикл “Піноккія” у двох номінаціях – “За кращу музичну концепцію вистави” та “За кращу дитячу виставу”.

Про це КВ дізналася із повідомлення директора Київського академічного театру опери та балету для дітей та юнацтва “Київська опера” Петро Качанов у Facebook. 

“Колективно вирішили і сьогодні передали грошову премію за отриману “Київську пектораль” у Благодійний фонд Сергій Притула. Пишаюся своїми колегами з Київська опера, що це рішення було прийнято одноголосно і без єдиного сумніву та дуже сподіваюся, що пара FPV дронів з назвою “Піноккія” буде “страшним сном” для рашистських окупантів! Слава Україні!”,  – йдеться у дописі. 

“Київська опера” передала грошову премію за “Київську пектораль” у Благодійний фонд Сергія Притули

Така промовиста назва для зброї не випадково, адже лауреатом щорічної найпрестижнішої премії України в галузі театрального мистецтва “Київська пектораль-2023” Київська опера одержала саме за мюзикл “Піноккія”. А саме – у номінації “За кращу музичну концепцію вистави” та у номінації “За кращу дитячу виставу”.

“Київська опера” передала грошову премію за “Київську пектораль” у Благодійний фонд Сергія Притули

Цьогоріч, Київрада збільшила обсяг грошової премії, що виплачується лауреатам театральної премії з 15  до 30 тис. гривень.

Нагадаємо, що балет “Сойчине крило” за новелою Івана Франка та музикою Анатолія Кос-Анатольського, продовжує дивувати глядачів. Над виставою працював зірковий колектив постановників, який креативно підійшов до втілення сюжету на сцені — від оновленого лібрето до унікальних декорацій та костюмів. Художній керівник театру Петро Качанов розповів, чому було змінено лібрето балету, що глядача чекатиме на сцені, з якими труднощами зіткнувся творчий колектив та як зараз виглядає “внутрішня кухня” Київської опери.

Читайте: Травень у Нацопері: бенефіс Лілії Гревцової, зустріч з Людмилою Монастирською, нова «Жізель» та багато улюблених вистав

Фото: Facebook Качанова

КиївВлада

Інна Міхно

Рекомендуємо до перегляду
Будівництво шкільного укриття у Сквирі довірили молодому консорціуму з оточення ексмера Ірпеня
Будівництво шкільного укриття у Сквирі довірили молодому консорціуму з оточення ексмера Ірпеня
09:00 До кінця поточного року у сквирській школі №3 за 35 млн гривень повинні звести нове укриття. Будівництво на замовлення місцевої влади виконає бучанський…
Київрада забуксувала у виправленні своїх “земельних помилок”
Київрада забуксувала у виправленні своїх “земельних помилок”
09:40 У столичній міськраді, схоже, не поспішають виправляти свої “земельні помилки”, які НАБУ розслідує в рамках резонансної справи “Чисте місто”. Так, нещодавно у депутатському…
Будівництво Національного військового кладовища зіткнулось з новими проблемами і заборонами
Будівництво Національного військового кладовища зіткнулось з новими проблемами і заборонами
09:00 В питанні будівництва Національного військового меморіального кладовища біля села Мархалівка Фастівського району Київщини все не просто. 28 травня 2025 року замовник проєкту —…
Banner
QlU7mDx4