“Київська опера” передала грошову премію за “Київську пектораль” у Благодійний фонд Сергія Притули

“Київська опера” передала грошову премію за “Київську пектораль” у Благодійний фонд Сергія Притули

Київська опера передала грошову премію за “Київську пектораль” у Благодійний фонд Сергія Притули. Творчий колектив одноголосно вирішив спрямувати премію на підтримку армії у боротьбі з окупантами, а саме – на закупівлю дронів. Нагороду колектив одержав за мюзикл “Піноккія” у двох номінаціях – “За кращу музичну концепцію вистави” та “За кращу дитячу виставу”.

Про це КВ дізналася із повідомлення директора Київського академічного театру опери та балету для дітей та юнацтва “Київська опера” Петро Качанов у Facebook. 

“Колективно вирішили і сьогодні передали грошову премію за отриману “Київську пектораль” у Благодійний фонд Сергій Притула. Пишаюся своїми колегами з Київська опера, що це рішення було прийнято одноголосно і без єдиного сумніву та дуже сподіваюся, що пара FPV дронів з назвою “Піноккія” буде “страшним сном” для рашистських окупантів! Слава Україні!”,  – йдеться у дописі. 

“Київська опера” передала грошову премію за “Київську пектораль” у Благодійний фонд Сергія Притули

Така промовиста назва для зброї не випадково, адже лауреатом щорічної найпрестижнішої премії України в галузі театрального мистецтва “Київська пектораль-2023” Київська опера одержала саме за мюзикл “Піноккія”. А саме – у номінації “За кращу музичну концепцію вистави” та у номінації “За кращу дитячу виставу”.

“Київська опера” передала грошову премію за “Київську пектораль” у Благодійний фонд Сергія Притули

Цьогоріч, Київрада збільшила обсяг грошової премії, що виплачується лауреатам театральної премії з 15  до 30 тис. гривень.

Нагадаємо, що балет “Сойчине крило” за новелою Івана Франка та музикою Анатолія Кос-Анатольського, продовжує дивувати глядачів. Над виставою працював зірковий колектив постановників, який креативно підійшов до втілення сюжету на сцені — від оновленого лібрето до унікальних декорацій та костюмів. Художній керівник театру Петро Качанов розповів, чому було змінено лібрето балету, що глядача чекатиме на сцені, з якими труднощами зіткнувся творчий колектив та як зараз виглядає “внутрішня кухня” Київської опери.

Читайте: Травень у Нацопері: бенефіс Лілії Гревцової, зустріч з Людмилою Монастирською, нова «Жізель» та багато улюблених вистав

Фото: Facebook Качанова

КиївВлада

Інна Міхно

Рекомендуємо до перегляду
"Уже 25 лютого ми відкрили Британський офтальмологічний центр eyes.ua безкоштовно", - Олег Ковригін про роботу в умовах війни
“Уже 25 лютого ми відкрили Британський офтальмологічний центр eyes.ua безкоштовно”, – Олег Ковригін про роботу в умовах війни
14:15 Повномасштабна війна в Україні стала випробуванням для приватної медицини: перебої з логістикою, ризики для персоналу, обмежені ресурси, невизначеність. У першу добу після початку…
Руйнація чи реставрація: у Києві тривають скандали навколо забудови сторічного Лук'янівського депо
Руйнація чи реставрація: у Києві тривають скандали навколо забудови сторічного Лук’янівського депо
09:00 У столиці знову розгорілися скандали навколо запланованого будівництва торговельно-розважального центру на території колишнього Лук’янівського трамвайно-тролейбусного депо. Активісти-пам’яткоохоронці наполягають, що замість заявленої реставрації розташованих…
Справи насущні: скільки та на що у травні 2025-го витрачало Коцюбинське
Справи насущні: скільки та на що у травні 2025-го витрачало Коцюбинське
09:00 У травні 2025 року замовники Коцюбинського уклали майже сорок договорів на понад 42 мільйони гривень. З цієї суми 87% спрямували на реконструкцію водопровідних…
Banner
QlU7mDx4