Метро на Виноградар поточними темпами може будуватись ще 10 років

Метро на Виноградар поточними темпами може будуватись ще 10 років

За 2024-2025 роки будівництво Сирецько-Печерської лінії київського метро в бік Виноградаря має просунутись на 985 метрів. Це має коштувати бюджету Києва 1,49 млрд гривень. В цілому готовність проєкту через два роки має скласти всього 15%.

Про це KВ стало відомо з Додатку до проєкту Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури Києва на 2024-2025 рр (проєкт рішення Київради 08/231 – 1465 від 23.11.2023).

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

Департамент транспортної інфраструктури КМДА та КП “Київський метрополітен” мають в 2024 році освоїти на будівництві Сирецько-Печерської лінії 640 млн гривень і прокласти 423 метри. В 2025 році ці показники мають скласти 850 млн гривень та 562 метри. Також має бути побудоване електродепо в Подільскому районі.

Вартість будівництва 1 км метро в Додатку оцінюється в 1,514 млрд гривень.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Зважаючи на те, що 2025 році темпи будівництва сягнуть майже 8% від повної готовності проєкту, можна прогнозувати, що поточними темпами метро на Виноградар буде повністю готовим не раніше 2033 року.

Нагадаємо, два роки тому будівництво Сирецько-Печерської лінії було фактично зірвано

За півтора місяці до повномасштабного вторгнення рф в Україну, 17 січня 2022 року, генпідрядник АТ “Київметробуд” не зміг надати жодних планів стосовно I черги будівництва метро на Виноградар (із будівництвом електродепо, будівництво якого тепер заплановано на 2024-2025 роки. Водночас продовжується розслідування кримінального провадження з нецільового використання бюджетних коштів АТ “Київметробуд”. 

Читайте: Вивести в готівку й поділити: як за бюджетні гроші будують метро на Виноградар

Загальний бюджет проєкту Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури Києва на 2024-2025 рр становить 34 млрд 783,627 млн гривень: 19 млрд 880,8 млн гривень з бюджету Києва, 800 млн гривень з держбюджету, 14,1 млрд гривень – з інших джерел. 

Департамент транспортної інфраструктури КМДА з 1 вересня 2021 року очолює Руслан Кандибор. Діяльність цієї структури з 9 листопада 2021 року особисто контролює Віталій Кличко. З 16 липня 2014 року начальником КП “Київський метрополітен” працює Віктор Брагінський.

Фото: відкриті джерела

КиївВлада

Автор:
Антон Подлуцький
Рекомендуємо до перегляду
Київрада “зарезервувала” для підлеглих Непопа понад 13 млрд гривень на закупівлю “пільгового” житла
Київрада “зарезервувала” для підлеглих Непопа понад 13 млрд гривень на закупівлю “пільгового” житла
09:00 Столична міськрада затвердила цільову програму забезпечення житлом громадян, які потребують поліпшення житлових умов, на 2025-2027 роки. На її реалізацію передбачено більш ніж вдвічі…
Свистунову дозволили терміново освоїти 141 млн гривень на темі Генплану Києва
Свистунову дозволили терміново освоїти 141 млн гривень на темі Генплану Києва
09:00 Київрада внесла зміни до програми реалізації містобудівної політики на 2024-2025 роки, збільшивши її фінансування більше ніж удвічі – з 66,5 до 172 млн…
Війна та релокація: як фермери знаходять прихисток на Київщині та відновлюють агробізнес
Війна та релокація: як фермери знаходять прихисток на Київщині та відновлюють агробізнес
12:00 Військові дії у багатьох регіонах країни змусили фермерів шукати більш безпечні місця для ведення бізнесу. Аграрні підприємства, що релокуються, стають прикладом адаптації в…
Banner
QlU7mDx4