Минулого року у Києві розмістили понад 27 тисяч соціальних рекламних площин

Минулого року у Києві розмістили понад 27 тисяч соціальних рекламних площин

Протягом 2024 року в Києві реалізували 232 соціальні рекламні кампанії, охопивши понад 27 тисяч рекламних площин та цифрові носії у метрополітені. Основні теми кампаній – підтримка Збройних Сил України, допомога ветеранам, вшанування пам’яті загиблих, протидія насильству, кібербезпека та екологія. Найбільше уваги приділили підтримці військових та рекрутингу, на що припало понад половину всіх кампаній.

Про це КВ дізналася із повідомлення КМДА.

Повідомляється, що загалом були використані 27 тим.219 площин зовнішньої реклами та рекламних засобів у київському метрополітені. Також на 219 тис.600 цифрових носіях у вагонах метро транслювалися соціальні відеоролики.

«Понад половина всіх соціальних рекламних кампаній у 2024 році (120 із 232) була спрямована на підтримку військових і рекрутинг. Рекламні сюжети були присвячені темі мобілізації та вступу до бойових підрозділів, інформували про добровольчі формування та їхню роль у захисті країни. Соціальна реклама допомагала поширювати інформацію про державні та міські грантові програми для відкриття власної справи, працевлаштування ветеранів, безкоштовні медичні послуги для військових та їхніх сімей, спортивні заходи для ветеранів та людей з інвалідністю», – зазначив заступник голови КМДА Валентин Мондриївський.

Згідно повідомлення, основні напрями соціальної реклами охоплювали торік підтримку Збройних Сил України, ветеранів та їхніх родин, вшанування пам’яті загиблих Захисників і Захисниць та підтримку військовополонених. Окрім того, кампанії були спрямовані на протидію насильству, забезпечення кібербезпеки, популяризацію української мови та екологічні ініціативи.

За словами Мондриївського, реклама сприяла поширенню інформації про державні та міські програми для ветеранів, включно з можливостями відкриття власної справи, працевлаштування, медичними послугами та спортивними заходами.

Ініціаторами кампаній стали благодійні фонди, громадські організації та органи виконавчої влади.

Читайте: У Києві протягом січня було демонтовано більше 1,5 тисяч незаконних рекламних конструкцій

Фото: КМДА 

КиївВлада

Владислава Олійник

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Голова Проводу ОУН (б) Олег Медуниця: “Україна має стати стати світовим хабом для національно-визвольних рухів народів, поневолених росією”
Голова Проводу ОУН (б) Олег Медуниця: “Україна має стати стати світовим хабом для національно-визвольних рухів народів, поневолених росією”
14:00 Антиімперський Блок Народів (АБН), який є складовою Організації українських націоналістів (бандерівців), веде системну роботу з навчання представників національно-визвольних рухів народів, поневолених так званою…
Війна за вуличну торгівлю: столичні підприємці почали ламати правила, що “ламають” кіоски
Війна за вуличну торгівлю: столичні підприємці почали ламати правила, що “ламають” кіоски
09:00 Столичні підприємці отримали перші “проміжні” успіхи в судовій справі щодо оскарження Положення, що регулює всі питання розміщення в Києві тимчасових споруд (ТС, кіоски,…
“Батальйон “Хрещатик”: ДБР продовжує розслідувати “липове” проходження служби депутатами Київради
“Батальйон “Хрещатик”: ДБР продовжує розслідувати “липове” проходження служби депутатами Київради
13:00 Пристрасті навколо, ймовірно, “липового” проходження служби низкою депутатів Київради у складі 241 бригади ТрО не просто не вщухають, але й набирають обертів. Минулоріч…
Banner
QlU7mDx4