Минулого року у Києві розмістили понад 27 тисяч соціальних рекламних площин

Минулого року у Києві розмістили понад 27 тисяч соціальних рекламних площин

Протягом 2024 року в Києві реалізували 232 соціальні рекламні кампанії, охопивши понад 27 тисяч рекламних площин та цифрові носії у метрополітені. Основні теми кампаній – підтримка Збройних Сил України, допомога ветеранам, вшанування пам’яті загиблих, протидія насильству, кібербезпека та екологія. Найбільше уваги приділили підтримці військових та рекрутингу, на що припало понад половину всіх кампаній.

Про це КВ дізналася із повідомлення КМДА.

Повідомляється, що загалом були використані 27 тим.219 площин зовнішньої реклами та рекламних засобів у київському метрополітені. Також на 219 тис.600 цифрових носіях у вагонах метро транслювалися соціальні відеоролики.

«Понад половина всіх соціальних рекламних кампаній у 2024 році (120 із 232) була спрямована на підтримку військових і рекрутинг. Рекламні сюжети були присвячені темі мобілізації та вступу до бойових підрозділів, інформували про добровольчі формування та їхню роль у захисті країни. Соціальна реклама допомагала поширювати інформацію про державні та міські грантові програми для відкриття власної справи, працевлаштування ветеранів, безкоштовні медичні послуги для військових та їхніх сімей, спортивні заходи для ветеранів та людей з інвалідністю», – зазначив заступник голови КМДА Валентин Мондриївський.

Згідно повідомлення, основні напрями соціальної реклами охоплювали торік підтримку Збройних Сил України, ветеранів та їхніх родин, вшанування пам’яті загиблих Захисників і Захисниць та підтримку військовополонених. Окрім того, кампанії були спрямовані на протидію насильству, забезпечення кібербезпеки, популяризацію української мови та екологічні ініціативи.

За словами Мондриївського, реклама сприяла поширенню інформації про державні та міські програми для ветеранів, включно з можливостями відкриття власної справи, працевлаштування, медичними послугами та спортивними заходами.

Ініціаторами кампаній стали благодійні фонди, громадські організації та органи виконавчої влади.

Читайте: У Києві протягом січня було демонтовано більше 1,5 тисяч незаконних рекламних конструкцій

Фото: КМДА 

КиївВлада

Владислава Олійник

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
У Київській облраді зафіксували труднощі в отримані бізнесом “екологічних дозволів”
У Київській облраді зафіксували труднощі в отримані бізнесом “екологічних дозволів”
09:00 Департамент екології та природних ресурсів Київської облдержадміністрації (КОДА) у 2024 році значно збільшив кількість відмов в наданні дозволів на викиди забруднюючих речовин в…
“Екопарк Осокорки” чи ЖК “H2O”: столичні активісти вчергове виграли судовий спір у компаній Молчанової
“Екопарк Осокорки” чи ЖК “H2O”: столичні активісти вчергове виграли судовий спір у компаній Молчанової
09:00 Столичні активісти продовжують боротьбу за недопущення будівництва ЖК “H2O” (колишній комплекс “Патріотика на озерах” від банку “Аркада”) і створення на цій території “Екопарку…
Мільйони на системах відеоспостереження: БЕБ продовжує розслідувати закупівлі столичного КП “Інформатика”
Мільйони на системах відеоспостереження: БЕБ продовжує розслідувати закупівлі столичного КП “Інформатика”
09:00 Бюро економічної безпеки (БЕБ) розслідує факти можливих розтрати і заволодіння бюджетними коштами службовими особами КП “Інформатика” та низки компаній, які постачали йому різне…
Banner
QlU7mDx4