На столичній Куренівці за 377 млн гривень починається масштабний ремонт шляхопроводу

На столичній Куренівці за 377 млн гривень починається масштабний ремонт шляхопроводу

У столичній КК “Київавтодор” взялися за ремонт 55-річного шляхопроводу на вулиці Новокостянтинівській над залізничними коліями. Відповідний договір вже укладено з одеським ТОВ “Ростдорстрой”, відомим в Києві як підрядник реконструкції Дегтярівського шляхопроводу. Вартість угоди становить 377 млн гривень, але вона не є кінцевою, оскільки загальний кошторис робіт перевищує півмільярда гривень.

Як стало відомо КВ з оголошення електронної системи Prozorro, у жовтні 2024 року КК “Київавтодор” (*) уклала з ТОВ “Ростдорстрой” (**) договір на виконання капремонту шляхопроводу на перетині вул. Новокостянтинівської з під’їзними залізничними коліями по вул. Портовій та двома автопроїздами. Ціна договору складала 377,03 млн гривень.

На столичній Куренівці за 377 млн гривень починається масштабний ремонт шляхопроводу
Розташування шляхопроводу на карті

Чітких термінів виконання капремонту в опублікованих документах знайти не вдалося. Вказано, що нормативна тривалість таких робіт становить не більше 19 місяців. Сам же договір діятиме до кінця 2026 року. В поточному році роботи планують профінансувати на 900 гривень.

На столичній Куренівці за 377 млн гривень починається масштабний ремонт шляхопроводу

Раніше в “Київавтодорі” повідомляли, що роботи на шляхопроводі завершать до травня 2026 року. Капремонт, як зазначили у замовника, передбачає влаштування нових конструкцій, перильних та бар’єрних огороджень, опор освітлення. Також в планах ремонт підземних та наземних комунікацій, влаштування нового дорожнього покриття на шляхопроводі та на підходах до нього.

В корпорації розповіли, що з часу введення в експлуатацію вказаного шляхопроводу в 1969 році його жодного разу капітально не ремонтували. На сьогодні технічний стан шляхопроводу визначено як непрацездатний, а його залишковий ресурс – вичерпаний.

Згідно з розпорядженням Київської міськдержадміністрації (КМДА) від 12 вересня 2024 року № 1067, загальна кошторисна вартість капремонту шляхопроводу на перетині вул. Новокостянтинівської із залізничними коліями по вул. Портовій складає 510,78 млн гривень.

Згідно з даними аналітичної системи Youcontrol, ТОВ “Ростдорстрой” зареєстровано в 2005 році в Одесі. Статутний фонд – 5,13 млн гривень. Кінцеві бенефіціарні власники – Євген Коновалов і Юрій Шумахер. Засновник – ТОВ “Юттема АУ ГмбХ” (Австрія), директор – Олексій Андрюшин.

ТОВ “Ростдорстрой” входить до однойменної групи Юрія Шумахера і Євгена Коновалова. Юрій Шумахер – депутат Одеської міської ради, член фракції “Довіряй справам”. Вказана фракція представляє партію мера Одеси Геннадія Труханова.

За даними Clarity Project, в результаті участі в публічних закупівлях ТОВ “Ростдорстрой” уклало 682 договори на суму 89,8 млрд гривень. Найбільші замовники – обласні служби відновлення та розвитку інфраструктури (колишні облавтодори. – ), в тому числі Київської області.

Договір на реконструкцію шляхопроводу на перетині вулиць Дегтярівської та Олександра Довженка є пʼятим досвідом співпраці “Ростдорстрою” з “Київавтодором”. Раніше на замовлення корпорації “Ростдорстрой”, зокрема, у 2020 році реконструював “Пейзажну алею”, а минулого року – Дегтярівський шляхопровід, який обвалився в розпал робіт.

Читайте: Достроково втомився: чому обвалився Дегтярівський шляхопровід та що з ним буде далі

Раніше КВ повідомляла, що реконструкція Дегтярівського шляхопроводу за 920 млн гривень стала предметом кримінального розслідування (№12024100000000260). Слідчі столичної поліції попередньо встановили, що як мінімум 301,7 млн гривень було перераховано на закупівлю різних матеріалів за завищеними цінами. За даними правоохоронців, частина отриманих з бюджету міста фінансових ресурсів також опинилася на рахунку фірм з ознаками фіктивності – задля подальшого переведення в готівку.

Читайте: Нацполіція розслідує “бюджетні розпили” при реконструкції Дегтярівського шляхопроводу

КК “Київавтодор” заснована Київрадою у 2002 році. Генеральним директором корпорації з 5 липня 2022 року є Олександр Федоренко. Він же з 19 травня 2020 року очолював її на правах виконувача обов’язків керівника.

КК “Київавтодор” підпорядковується Департаменту транспортної інфраструктури КМДА, яким з 1 вересня 2021 року керує Руслан Кандибор. Діяльність зазначеного департаменту з 9 листопада 2021 року спрямовує особисто голова КМДА Віталій Кличко.

* КК “Київавтодор” (Код ЄДРПОУ: 03359026)

** ТОВ “Ростдорстрой” (код ЄДРПОУ: 33658865)

Фото: Google maps

Альона Момот

КиївВлада
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Генпрокуратура намагається не допустити нової забудови НПП “Голосіївський” компаніями “КСМ-Груп”
Генпрокуратура намагається не допустити нової забудови НПП “Голосіївський” компаніями “КСМ-Груп”
09:00 Генпрокуратура через суд намагається повернути державі земельну ділянку площею 5,69 га на просп. Академіка Глушкова, 65 (територія НПП “Голосіївський”). У 2022 році право…
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
09:00 У жовтні столичні розпорядники бюджетних коштів назамовляли робіт, товарів та послуг на 4,91 млрд гривень, що майже на півтора мільярди більше цього показника…
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
09:00 На районному рівні в Київській області за рік відбулися значні політичні зміни, які відбилися на складі рад та політичному ландшафті регіону. У 2024…
Banner
QlU7mDx4