Оператори зовнішньої реклами ввели безпрецедентні обмеження використання електроенергії на своїх конструкціях у Києві. Зокрема, сьогодні, 1 липня, вимкнули цілодобове освітлення всіх білбордів, скролів та сітілайтів та зменшили енергоспоживання цифрових рекламних носіїв.
Про це, як передає КВ, повідомили у КМДА.
Як йдеться у повідомленні, для максимальної економії енергоресурсів на сьогодні вимкнуті зовнішні та внутрішні елементи освітлення всіх конструкцій типу «Білборд», «Скрол» та «Сітілайт» цілодобово. Також мінімізовано енергоспоживання цифрових рекламних носіїв шляхом переведення в енергоощадний режим.
“Екрани працюють у діапазоні від 3 до 40% від заявленої яскравості. Крім цього, в нічний час вимкнуті рекламні сюжети на конструкціях, що розміщені на фасадах і наземних рекламних засобах. Так, від електроспоживання відключені близько 5 100 рекламних конструкцій та переведені в економний режим більш ніж 500 цифрових конструкцій. Це дозволяє економити близько 75% від звичайного навантаження», – наголосив заступник голови КМДА, депутат Київської міської ради Валентин Мондриївський.
Він також додав, що оператори зовнішньої реклами на постійній основі продовжують вживати заходи з економії електроенергії задля того, щоб допомогти столиці, особливо в пікові години споживання.
Читайте: Залишати тварин у машині під час спеки суворо заборонено, – КМДА
Фото: з відкритих джерел
КиївВладаВладислава Олійник