У Києві планують ремонт двох шляхопроводів та надземного пішохідного переходу

У Києві планують ремонт двох шляхопроводів та надземного пішохідного переходу

У Києві планують провести ремонт шляхопроводу на перетині просп. Леоніда Каденюка та вул. Кіото з просп. Броварським, шляхопроводу на перетині просп. Науки та вул. Саперно-Слобідської та надземного пішохідного переходу на вул. Олени Теліги. КП «Київавтошляхміст» оголошує тендери на розроблення проєктної документації для проведення ремонту цих трьох штучних споруд.

Про це, як передає КВ, йдеться в повідомленні Київської міської державної адміністрації (КМДА).

Як зауважили у комунальному підприємстві, шляхопровід на перетині просп. Леоніда Каденюка та вул. Кіото з Броварським проспектом збудували у 1985 році. З того часу він жодного разу не проходив капітальний ремонт. 

“За підсумками обстеження 2024 року стан шляхопроводу оцінений як обмежено працездатний. Так, через пошкодження мостового полотна волога проникає до прогонових будов та опор, спричиняючи корозію арматури, тріщини та відшарування бетону. У межах капремонту планується провести протиаварійні заходи. Йдеться, зокрема, про відновлення працездатності прогонових будов та опор і ремонт конструкцій мостового полотна”, – йдеться в дописі.

Шляхопровід на перетині просп. Науки та магістралі безперервного руху на вул. Саперно-Слобідській у Голосіївському районі звели в 1991 році. 

“Під час регулярних обстежень виявили корозію арматури, тріщини та відшарування бетону. Під час ремонту планується відновити працездатність конструкцій опор і прогонових будов споруди”, – зазначили комунпльники.

Надземний пішохідний перехід на вул. Олени Теліги біля автозаправної станції ввели в експлуатацію у 2006 році та з того часу капітально не ремонтували. За результатами обстеження 2018 року його стан був оцінений як обмежено справний, однак деградація конструкцій фіксується й надалі. 

“У межах робіт планується замінити покриття пішохідної частини й перильного огородження, відремонтувати прогонові будови, опори, сходи та ліфтові шахти”, – йдеться в повідомленні.

Зазначається, що орієнтовний термін розроблення проєктної документації для кожного об’єкта становить 5–6 місяців.

Прийом пропозицій розпочнеться 14 лютого і триватиме до 22 лютого. Із детальними умовами тендерів можна буде ознайомитися на електронній платформі публічних закупівель Prozorro.

Нагадаємо, КК “Київавтодор” продовжує підготовку до ремонту шляхопроводу на перетині вул. Лугової та Богатирської. Зокрема за результатами тендеру підписано договір на роботи з коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту. Пакет, за який заплатять 1,9 млн гривень, мають надати не пізніше кінця цього року.

Читайте:  Біля станції метро “Дарниця” до 30 листопада закривають рух шляхопроводом (схема)

Фото:  ілюстративне, “Київавтодор”

КиївВлада

Олександр Попов

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Земельні війни: “кооператив Рябікіна” не втрачає надію забудувати житлом територію ландшафтного заказника "Жуків острів"
Земельні війни: “кооператив Рябікіна” не втрачає надію забудувати житлом територію ландшафтного заказника “Жуків острів”
09:00 У столиці продовжуються боротьба за земельну ділянку площею 5,1 га на вул. Лютневій, що на Жуковому острові. В 2024 році міська прокуратура добилася…
Переплата як система: Нацполіція розслідує службову недбалість посадовців “Київміськсвітла”
Переплата як система: Нацполіція розслідує службову недбалість посадовців “Київміськсвітла”
09:00 Столичні правоохоронці наразі розслідують як мінімум три відносно нових кримінальних провадження за фактами службової недбалості з боку посадовців КП “Київміськсвітло”. Йдеться про ймовірні…
Командир розвідроти 100 омбр Максим Іващенко: "Війна змінилася, і ми повинні динамічно вдосконалюватись та відповідати адекватно"
Командир розвідроти 100 омбр Максим Іващенко: “Війна змінилася, і ми повинні динамічно вдосконалюватись та відповідати адекватно”
17:33 Старший лейтенант Максим Іващенко, який виконує обов’язки командира однієї з розвідувальних рот легендарної «Сталевої сотки», поділився своїм досвідом та думками про зміни, що…
Banner
QlU7mDx4