“Укрзалізниця” відновила дві дільниці на кордоні з Румунією

“Укрзалізниця” відновила дві дільниці на кордоні з Румунією

“Укрзалізниця” продовжує розширювати залізничне сполучення з країнами Європейського Союзу. Завершено реконструкцію та відкрито дві дільниці Рахів — Берлебаш — держкордон та Тересва — держкордон. Ці дільниці — додаткові маршрути між Україною та Румунією.

Про це KВ дізналася з повідомлення пресслужби АТ “Укрзалізниця”.

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

Згідно з повідомленням, у рамках реалізації проєкту залізничники відновили 19,3 км маршруту від Рахова до держкордону та 1,1 км  – від держкордону до Тересви.

“Ці дві дільниці у майбутньому стануть третім та четвертим стиками на кордоні з Румунією — нашому найбільш завантаженому напрямку. Їх відкриття дозволить відправляти на ньому додаткові 6 пар вантажних поїздів щодня. Це додаткові 3,5 млн тонн вантажів на рік”, — зазначив голова правління АТ “Укрзалізниця” Олександр Камишін.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Крім того, за словами керівника Укрзалізниці, ці дві дільниці відкривають перспективу і для нових пасажирських напрямків — міжрегіонального сполучення між Ужгородом та Івано-Франківськом і Чернівцями, а також міжнародних маршрутів між українськими та румунськими містами. 

“Але це стане можливим одразу після того, як наші румунські колеги відремонтують свою частину дільниці”, — додав Олександр Камишін.

Як нагадали в “Укрзалізниці”, дільниця Рахів — Берлебаш була закрита для руху поїздів у 2011 році, а Тересва — держкордон — у 2007 році. Вони розташовані в складній місцевості: дуже вузька долина річки Тиса, понад 100 штучних споруд, серед них тунель, металеві, залізобетонні та кам’яні мости. Це суттєво ускладнювало роботи, але залізничникам вдалося за два місяці повністю реконструювати ці дільниці.

У рамках реалізації проєкту також оновлено фасад і прилеглі території на станціях Рахів та Берлебаш, встановлено огорожу митної зони на станції Рахів. Збудовано 60-метрову пасажирську платформу в селищі Ділове та 30-метрову технологічну платформу безпосередньо на держкордоні.

Наразі “Укрзалізниця” веде переговори з Румунією, щоб відновити колії, які потребують ремонту, на території сусідньої країни. Після цього між країнами буде відкрито пункт пропуску Берлебаш — Валя-Вишеулуй. Це дозволить суттєво розвантажити наявні пункти пропуску Вадул-Сірет — Дорнешти та Дяково — Халмеу.

Маршрут приміського дизель-поїзда № 6441/6442 Коломия — Рахів — Коломия вже продовжено до станції Ділове, що на кордоні з Румунією.

Нагадаємо, британський та український міністри підписали Спільний план дій щодо допомоги у відновленні транспортної мережі України. Міністерство транспорту Великобританії надасть Україні кошти, інженерну експертизу та транспортні засоби.

Читайте: Україна та Великобританія підписали план дій щодо відновлення української транспортної мережі

Фото: pravda.com

КиївВлада

Автор:
Бровко Ігор
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
“Башта на кону”: Київрада ризикує пам'ятником архітектури заради житлової багатоповерхівки
“Башта на кону”: Київрада ризикує пам’ятником архітектури заради житлової багатоповерхівки
09:00 Столичні депутати погодили поновлення договору оренди земельної ділянки на вул. Старонаводницькій, 2-А, завдяки чому ТОВ “ЖК Старонаводницький” зможе будувати там 24-поверховий будинок з…
Київрада “зарезервувала” для підлеглих Непопа понад 13 млрд гривень на закупівлю “пільгового” житла
Київрада “зарезервувала” для підлеглих Непопа понад 13 млрд гривень на закупівлю “пільгового” житла
09:00 Столична міськрада затвердила цільову програму забезпечення житлом громадян, які потребують поліпшення житлових умов, на 2025-2027 роки. На її реалізацію передбачено більш ніж вдвічі…
Свистунову дозволили терміново освоїти 141 млн гривень на темі Генплану Києва
Свистунову дозволили терміново освоїти 141 млн гривень на темі Генплану Києва
09:00 Київрада внесла зміни до програми реалізації містобудівної політики на 2024-2025 роки, збільшивши її фінансування більше ніж удвічі – з 66,5 до 172 млн…
Banner
QlU7mDx4