“Укрзалізниця” вирішила запустити пілотний проєкт з покращення сервіса для пасажирів своїх поїздів. Серед іншого, йдеться про обладнання туалетів та засоби для миття вагонів.
Про це KВ стало відомо з повідомлення пресслужби “Укрзалізниці”.
“Ми вирішили, що кожен український пасажир вартий рівня сервісу, який ми пропонуємо для перевезень європейських дипломатів. Тож починаємо поступовий перехід на нові стандарти якісного обслуговування пасажирів у поїздах Укрзалізниці”, – йдеться у повідомленні.
На перших двох поїздах в рамках пілотного проєкту будуть протестовані:
-
мийні засоби нового покоління для внутрішнього миття вагонів — ці вагони мають виглядати зразково;
-
замість кускового мила для рук тестуємо якісну піну в зручних автоматичних дозаторах;
-
встановили більш зручні тримачі для туалетного паперу та замінили сам папір;
-
забезпечили вбиральні одноразовими накладками на унітази;
-
додали дозатори паперових рушників.
Пасажирам запропонують скористатися гігієнічними наборами з одноразовими капцями, вологими та сухими серветками, зубною щіткою та пастою, гребінцем для волосся.
Пасажири плацкартних та купейних вагонів зможуть придбати такі набори у провідника, а пасажири вагонів люкс (СВ) цей набір отримають у вартості квитка.
“Пілотні” вагони отримають пасажири наступних потягів:
-
№75/76 Кривий Ріг — Київ
-
“Потяг до перемоги” (до 13.09.2022 на маршруті №31/32 Запоріжжя — Львів).
Відгуки можна буде залишити за допомогою QR-кодів, які розміщені у вагонах пілотного проєкту.
Нагадаємо, “Укрзалізниця” на прохання пасажирів додає зупинок поїздам Інтерсіті+ маршрутами з Києва до Славсько та до Луцька.
Читайте: “Укрзалізниця” оновила розклад руху декількох поїздів Інтерсіті+
Фото: пресслужба “Укрзалізниці”