В 2025 році влада Києва знову спробує реанімувати будівництво станції метро “Львівська брама”

В 2025 році влада Києва знову спробує реанімувати будівництво станції метро “Львівська брама”

У 2025 році на початок будівництва станції київського метро “Львівська брама” може бути виділено 20 млн гривень, що складає менше 2% всього проєкту та фактично є проєктною документацією.

Про це KВ стало відомо з Додатку до проєкту Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури Києва на 2024-2025 р.р. (проєкт рішення Київради 08/231 – 1465 від 23.11.2023).

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

Департамент транспортної інфраструктури КМДА та КП “Київський метрополітен” мають в 2025 році освоїти 20 млн гривень на будівництві станції метро “Львівська брама” (з будівництвом входу) на Сирецько-Печерській лінії – на однойменній площі, між станціями “Золота ворота” та “Лук’янівська”.

Загальна вартість станції метро оцінюється в 1,153 млрд гривень.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Втім зовсім не обов’язково, що роботи з реанімації “Львівської брами” відновляться в 2025 році. Так, минулого року КП “Київським метрополітен” відмінив аналогічний тендер “унаслідок непереборної сили”. Очікувана вартість проєктування будівництво станційного комплексу “Львівська брама” (з будівництвом входу складало 73,439 млн гривень.

В 2025 році влада Києва знову спробує реанімувати будівництво станції метро “Львівська брама”

Так, можливо, виглядатиме вихід зі станції метро на Львівській площі

Перший Київський міський голова, голова Київради, голова міської державної адміністрації в 1993-1998 р.р. Леонід Косаківський неоднократно нагадував, що ще в січні 1996 (!) року готовність станції “Львівська брама” складала десь 80%.

“Навіть стіни тунелю мармуром були облицьовані. Залишились лише деякі опоряджувальні роботи, ескалатори, вхід і вихід… І ми обов’язково відкрили б “Львівську браму” в 1997 році, будьте певні. Але за 4 місяці, в травні 1996 року, виконавча влада в Києві змінилася незаконно, насильницькі внаслідок так званого “перевороту на Хрещатику”. І це питання стало новим міським керманичам нецікавим. Станція “зависла”. Хоча відтоді влада міста періодично демонструвала сплеск словесної активності, заявляла про намір відкрити станцію. Однак, хоча вже за ці роки змінилося 5 адміністрацій, нині шоста, віз і досі там”, – писав в 2018 році перший мер Києва.

Детальніше: Знову про “Львівську браму”, або Як хвіст виляє собакою

Загальний бюджет проєкту Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури Києва на 2024-2025 рр становить 34 млрд 783,627 млн гривень: 19 млрд 880,8 млн гривень з бюджету Києва, 800 млн гривень з держбюджету, 14,1 млрд гривень – з інших джерел. 

Департамент транспортної інфраструктури КМДА з 1 вересня 2021 року очолює Руслан Кандибор. Діяльність цієї структури з 9 листопада 2021 року особисто контролює Віталій Кличко. З 16 липня 2014 року начальником КП “Київський метрополітен” працює Віктор Брагінський.

Фото: “Вечірній Київ”

КиївВлада

Автор:
Антон Подлуцький
Рекомендуємо до перегляду
Підозра іноземцю: на капремонті гуртожитка “Київпастрансу” могли вкрасти 1,8 млн гривень
Підозра іноземцю: на капремонті гуртожитка “Київпастрансу” могли вкрасти 1,8 млн гривень
09:00 Нацполіція розслідує справу щодо розкрадання 1,8 млн гривень столичного бюджету при здійсненні капремонту одного з гуртожитків КП “Київпастранс” на вул. Мрії (раніше мала…
Finita la Вирлиця: суд поставив крапку у справі щодо повернення столичній громаді берегів озера
Finita la Вирлиця: суд поставив крапку у справі щодо повернення столичній громаді берегів озера
09:00 Столична прокуратура спільно з активістами добилися повернення до комунальної власності ділянки площею 19,72 га в Дарницькому районі біля озера Вирлиця (фактично, водно-болотні угіддя).…
Справи насущні: скільки та на що у серпні 2024-го витрачала Згурівка
Справи насущні: скільки та на що у серпні 2024-го витрачала Згурівка
09:00 У серпні в Згурівці через Prozorro було зроблено замовлень на понад 11 млн гривень. Цей місяць відзначився укладенням двох “довгограючих” угод – на…
Banner
QlU7mDx4