Коронавірус і заходи для припинення розповсюдження цієї хвороби змінили не лише звичайний уклад життя багатьох людей, а й роботу багатьох підприємств та установ. Як сьогодні надаються послуги з добровільного медичного страхування, чи будуть страховики покривати витрати, пов’язані з встановленням діагнозу та лікуванням COVID-19 докладно розповіли експерти страхової компанії “КРОНА”.
Про це KV стало відомо з повідомлення прес-служби СК “КРОНА”.
Захворювання на коронавірус, яке нещодавно почало розповсюджуватись по всьому світу, наказом МОЗ N521 від 25.02.2020 року поповнило перелік особливо небезпечних інфекційних та паразитарних хвороб людини і носійства збудників цих хвороб із назвою “COVID-19”. А 11 березня 2020 року Всесвітньою організацією охорони здоров’я (ВООЗ) розповсюдження COVID-19 було визнано пандемією.
Читайте: Перечень киевских больниц для приема больных с подозрением на COVID-19 (документ)
“У відповідності до умов договорів добровільного медичного страхування захворювання/хвороби з переліку особливо небезпечних інфекцій, а також захворювання, які визнані пандеміями, є виключенням із страхових випадків, відповідно діагностика та лікування таких захворювань договором страхування не передбачене”, – пояснили в СК “КРОНА”.
Загальновідомо, що рішенням Уряду (постанова Кабміна №211 від 11.03.2020 року) з 12 березня 2020 року був об’явлений загальнонаціональний карантин, а протиепідемічні заходи включають деякі зміни у порядку організації та надання медичної допомоги закладами охорони здоров’я.
Зокрема, як нагадали у СК “КРОНА”, ряд медичних закладів тимчасово припинив прийом пацієнтів, у тому числі попередній запис, на планове обстеження та лікування, обмеживши прийом особами лише із гострими та невідкладними станами. Здебільшого це стосується державних медичних закладів, оскільки саме вони мають проводити діагностику та лікування пацієнтів із COVID-19.
Заклади, які продовжують прийом пацієнтів у звичайному режимі вимагають при цьому відсутність “позитивного епідемічного анамнезу” у відповідності до Наказу МОЗ №663 від 13.03.2020 року “Про оптимізацію заходів щодо недопущення занесення і поширення на території України випадків COVID-19”. А саме позитивний епідемічний анамнез за 14 днів до появи симптомів відповідає принаймні одному з наступних епідемічних критеріїв:
-
мав тісний контакт з підтвердженим або ймовірним випадком COVID-19;
-
відвідував або проживав у країні/регіоні із місцевою передачею вірусу в громаді відповідно до ситуаційних звітів ВООЗ (Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України публікує на своєму вебсайті актуальний перелік країн із місцевою передачею COVID-19).
Крім того, будь-який медичний заклад в разі виявлення симптомів, які дають підозру COVID-19, може направити пацієнта на проведення відповідного тесту і відкласти подальше обстеження та лікування до отримання результатів такого тесту.
Тому, як зазначили у СК “КРОНА”, на всій території України обслуговування застрахованих осіб по договорах медичного страхування може включати особливості, пов’язані із зазначеними вище змінами у порядку роботи закладів охорони здоров’я. Зокрема, якщо під час отримання медичної допомоги, яку було організовано координаційно-диспетчерським центром СК “КРОНА”, застраховану особу направлено на проведення тесту на COVID-19, то гарантії на подальше обслуговування припиняються до отримання результатів.
“Якщо в такому разі застрахована особа самостійно сплачує за медичні послуги (частину медичних послуг), вона має право в наступному подати відповідні документи (дивись розділ “Страховий випадок” на сайті СК “КРОНА”) на отримання страхової виплати (відшкодування витрачених коштів). При цьому виплата здійснюється в повному обсязі по всіх витратах, які відповідають критеріям страхового випадку згідно умов договору страхування”, – розповіли у СК “КРОНА”.
Та додали, що тимчасово, а саме на період загальнонаціонального карантину, припинено прийом громадян безпосередньо на території центрального офісу СК “КРОНА”. У зв’язку з цим обмін інформацією і документами проходить виключно за посередництвом поштового та електронного засобів зв’язку. Прийом дзвінків здійснюється в звичайному режимі за номером телефону: 0 800 210 148.
Читайте: СК “КРОНА” планирует развиваться в сегменте премиального медицинского страхования
Фото: СК “КРОНА”