В ТРЦ Gulliver пройдуть лекції «Сучасні кіберзагрози. Як захистити особисті дані?»

В ТРЦ Gulliver пройдуть лекції «Сучасні кіберзагрози. Як захистити особисті дані?»

На найбільшому світлодіодному екрані Європи, встановленому на фасаді ТРЦ Gulliver, демонструють 3D-анімацію, що нагадує жителям столиці про базові правила кібергігієни. Крім того, в рамках кампанії в ТРЦ Gulliver також відбудеться офлайн-подія – лекції від фахівців.

Про це КВ стало відомо з пресрелізу ТРЦ Gulliver.

Під час офлайн-події Віталій Якушев, CEO 10Guards та Трохим Бабич, координатор освітнього напрямку «Кібербезпека» у Національному університеті «Києво-Могилянська Академія», виступлять з лекціями про базові правила кібергігієни, які допоможуть зберегти свої дані онлайн.

“Торговельний центр таким чином підтримав всеукраїнську інформаційно-освітню кампанію з особистої кібербезпеки, що реалізовує CRDF Global в Україні, за підтримки Державного департаменту США”, – йдеться у повідомленні.

На екрані можна побачити базові рекомендації, які допоможуть українцям захистити свої персональні дані в цифрову епоху:

  • не працюйте з чутливими даними під час підключення до публічного WiFi;
  • регулярно змінюйте паролі, використовуючи великі та малі літери, цифри, символи;
  • перевіряйте посилання, за якими переходите (особливо короткі лінки, або отримані від незнайомих відправників).

Детальна інформація та форма для реєстрації за посиланням: https://bit.ly/4aLRtrG

У межах кампанії доступні корисні матеріали для підвищення знань з кібергігієни:

  • Добірка розважальних освітніх відео, де розповідають про основні правила кібербезпеки.
  • Гайд, що розповідає про захист персональних даних.
  • Інтерактивна гра на сайті у форматі едьютейнмент для перевірки й розвитку знань з кібербезпеки.

Всеукраїнська інформаційно-освітня кампанія з підвищення рівня обізнаності населення України щодо кіберзагроз та основних правил кібергігієни реалізується Представництвом Фонду цивільних досліджень та розвитку США в Україні за підтримки Державного департаменту США та за сприяння Національного координаційного центру кібербезпеки при РНБО України та МОН України, а також за інформаційної підтримки «Всеукраїнської школи онлайн», ГС «Освіторія» та Київ Цифровий.
Впровадження кампанії відбувається за допомогою комунікаційної агенції Kyifornia. Технічне втілення 3D-відеоролика — креативна агенція Oversize.

Фото: організаторів

КиївВлада

Олексій Вєтров

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Справи насущні: скільки та на що у серпні 2024-го витрачала Згурівка
Справи насущні: скільки та на що у серпні 2024-го витрачала Згурівка
09:00 У серпні в Згурівці через Prozorro було зроблено замовлень на понад 11 млн гривень. Цей місяць відзначився укладенням двох “довгограючих” угод – на…
Кримінальний капремонт: Нацполіція розслідує “оновлення” столичного кінотеатру “Краків”
Кримінальний капремонт: Нацполіція розслідує “оновлення” столичного кінотеатру “Краків”
09:00 Правоохоронці вивчають факти можливих розтрати і привласнення бюджетних коштів при здійсненні капітального ремонту кінотеатру “Краків” у Дніпровському районі столиці. У Нацполіції зазначають, що…
З-під окупації – у нове життя: як фермер з Приазов’я відновив свою справу з вирощування часнику на Київщині
З-під окупації – у нове життя: як фермер з Приазов’я відновив свою справу з вирощування часнику на Київщині
13:00 За даними ФАО, понад 150 тис. фермерів безпосередньо постраждали від війни та були змушені мігрувати. У складному становищі найбільше опинилися аграрії, які займалися…
Banner
QlU7mDx4