На найбільшому світлодіодному екрані Європи, встановленому на фасаді ТРЦ Gulliver, демонструють 3D-анімацію, що нагадує жителям столиці про базові правила кібергігієни. Крім того, в рамках кампанії в ТРЦ Gulliver також відбудеться офлайн-подія – лекції від фахівців.
Про це КВ стало відомо з пресрелізу ТРЦ Gulliver.
Під час офлайн-події Віталій Якушев, CEO 10Guards та Трохим Бабич, координатор освітнього напрямку «Кібербезпека» у Національному університеті «Києво-Могилянська Академія», виступлять з лекціями про базові правила кібергігієни, які допоможуть зберегти свої дані онлайн.
“Торговельний центр таким чином підтримав всеукраїнську інформаційно-освітню кампанію з особистої кібербезпеки, що реалізовує CRDF Global в Україні, за підтримки Державного департаменту США”, – йдеться у повідомленні.
На екрані можна побачити базові рекомендації, які допоможуть українцям захистити свої персональні дані в цифрову епоху:
- не працюйте з чутливими даними під час підключення до публічного WiFi;
- регулярно змінюйте паролі, використовуючи великі та малі літери, цифри, символи;
- перевіряйте посилання, за якими переходите (особливо короткі лінки, або отримані від незнайомих відправників).
Детальна інформація та форма для реєстрації за посиланням: https://bit.ly/4aLRtrG
У межах кампанії доступні корисні матеріали для підвищення знань з кібергігієни:
- Добірка розважальних освітніх відео, де розповідають про основні правила кібербезпеки.
- Гайд, що розповідає про захист персональних даних.
- Інтерактивна гра на сайті у форматі едьютейнмент для перевірки й розвитку знань з кібербезпеки.
Всеукраїнська інформаційно-освітня кампанія з підвищення рівня обізнаності населення України щодо кіберзагроз та основних правил кібергігієни реалізується Представництвом Фонду цивільних досліджень та розвитку США в Україні за підтримки Державного департаменту США та за сприяння Національного координаційного центру кібербезпеки при РНБО України та МОН України, а також за інформаційної підтримки «Всеукраїнської школи онлайн», ГС «Освіторія» та Київ Цифровий.
Впровадження кампанії відбувається за допомогою комунікаційної агенції Kyifornia. Технічне втілення 3D-відеоролика — креативна агенція Oversize.
Фото: організаторів
КиївВладаОлексій Вєтров