Дизайн-агенція Rocketmen оголосила про запуск благодійного дизайн-марафону “Схвильовані”, в рамках якого 50 українських компаній отримають новий логотип та віжуали для старту рекламних кампаній. Головною умовою для участі у марафоні є донат дітям-сиротам війни.
Про це KВ стало відомо від органиізаторів проекту.
Головна мета марафону – зібрати 500 000 грн донатів і перезапустити брендинг 50 українських бізнесів. Марафон триватиме два місяці, протягом яких учасники отримають: новий логотип, з яким бізнес стане впізнаваним; візуальний гайд, що містить шрифти та кольори; креатив для SMM (один віжуал для соцмереж для старту в рекламі).
Усі виручені кошти підуть у БФ “Діти Героїв”, що опікується дітьми, які втратили батьків під час війни, у тому числі в Маріуполі, Бучі та Чернігові.
Як узяти участь?
-
Подати заявку на сайті креативної дизайн-агенції Rocketmen
-
Отримати лист про підтвердження участі та заповнити детальний бриф
-
Зробити донат на рахунок марафону
-
Отримати новий логотип та стартові віжуали для рекламних кампаній
-
Перезапустити свій бізнес із новою силою
Дизайн-агенція Rocketmen вже співпрацювала з компаніями Roshen, “Ашан”, Метінвест, Моршинська, Українська Хокейна Ліга та інші.
Фонд “Діти Героїв” зараз опікується понад 800 дітьми, а до кінця року планує 5000 підопічних. Кошти зібрані в дизайн-марафоні будуть витрачені на теплий одяг для малечі, адже більшість лишилась не тільки без батьків, а й домівок, речей та фінансової стабільності.
Подати заявку на участь: https://bit.ly/3E1UoQr
Старт марафону: 3 жовтня
Дата кінця прийому заявок: 3 листопада
Нагадаємо, більше ніж 1204 дитини постраждали в Україні внаслідок повномасштабної збройної агресії рф.
Читайте: 418 дітей загинуло внаслідок збройної агресії рф в Україні
Фото: Rocketmen