Артисти, спортсмени та журналісти проміняли свої авто на електромобілі

Артисти, спортсмени та журналісти проміняли свої авто на електромобілі

У суботу, 06 вересня, на Трухановому острові відбувся тест-драйв електромобілів, організований  компанією Shooter.UA.

Відчути  на  собі  переваги  екологічно-чистих  авто  прийшли:  співаки  Тоня  Матвієнко  та  Арсен  Мірзоян, художник Сергій  Поярков,  актор  Дмитро  Ступка  з  дівчиною  Катериной  Литвиненко, телеведущий В’ячеслав Соломка та співак Артур Боссо. 

Артисти, спортсмени та журналісти проміняли свої авто на електромобілі

Про  свої  враженнями  від  поїздки  на  електромобілі  Тоня  Матвієнко  розповідає дуже емоційно: “Мені надзвичайно сподобалось, аж адреналін підскочив! Сівши за кермо, я одразу натиснула на газ до 100 км/год й автівка легко почала набирати швидкість. Я вважаю, що це дійсно майбутнє і хотілося, щоб Україна підтримала таку ініціативу”.

Гарні характеристики електромобілі отримали і від Арсена Мірзояна. “Хороша та практична машина для міста, разом з тим доволі агресивна та добре керована. А з точки зору екології взагалі немає питань”, – каже співак. Для  актора  Дмитра  Ступки  тест-драйв  став  першим  знайомством  з  екологічно-чистим  авто,  втім  він  упевнений,  що  Україні  варто переймати  європейський досвід з запровадження таких автівок. “Нещодавно я був в Амстердамі і там вже скрізь  на  вулицях  є місця  для  заправок  електрокарів,  –  каже  актор.  – Мати  таке авто в родині – дуже добре”.

Артисти, спортсмени та журналісти проміняли свої авто на електромобілі

Як  зазначає  експерт  Реанімаційного  пакету  реформ  та  автор  проекту SHOOTER.UA  Костянтин  Євтушенко,  головна  мета  тест-драйву  –  показати доступність електромобілів та долучити українців до нових світових стандартів у транспортній індустрії.

“У  розвинутих  західних  країнах  електромобілі  вже  стали  новою  філософією міського  життя.  Забрудненість  повітря  та  високі  ціни  на  паливо  стимулюють уряди  цих  країн  до  розвитку  ринку  електромобілів  та  надання  пільг  їх власникам”, – каже Євтушенко.

Так, відповідно до затвердженого плану Єврокомісії, до 2030 року кількість авто з  двигуном  внутрішнього  згорання  на  території ЄС має  зменшитись  удвічі,  а  до 2050 року ЄС має повністю перейти на автівки з електричним двигуном.

У Китаї до 2016 р. частка держзакупівель електромобілів складатиме 30%, у США вже  цього  року  прогнозована  кількість  електрокарів  становитиме    400  тис,  а  у Канаді — 100 тис одиниць.

Артисти, спортсмени та журналісти проміняли свої авто на електромобілі

За  словами  автора  проекту,  окрім  нульового  забруднення  довкілля,  в електромобілів є ще одна беззаперечна перевага – висока економічність. Власник такого авто витрачає лише 5-7 гривень на 100 км, у той час, як власник бензинової автівки  витрачає  від  140  до  300  гривень.  А  перше  технічне  обслуговування  на електромобілі робиться не на тисячі кілометрів, а лише на 40 тисячах.

“Ми  плануємо  провести  серію  тест-драйвів  по  всій  Україні, щоб  звернути  увагу українських  можновладців  на  необхідність  прийняття  Державної  програми підтримки  екотранспорту,  а  також  долучити  максимальну  кількість  людей  до філософії екологічно-чистого та економного транспорту” , – говорить Костянтин Євтушенко.

Артисти, спортсмени та журналісти проміняли свої авто на електромобілі

Подія  була  організована  на  підтримку  законопроекту  No  4205а  “Про  внесення змін  до  Податкового  кодексу  України  (щодо  стимулювання  зростання  попиту на  екологічні  види  транспорту  і  зниження  енергетичної  залежності  України)”. 

Ця  законодавча  ініціатива  передбачає  зменшення  податкового  навантаження  на ввезення електромобілів в Україну до 2018 року.  

Артисти, спортсмени та журналісти проміняли свої авто на електромобілі

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Facebook 

КиевVласть

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Житло на приаеродромній території: чому у Державіаслужби не виходить домогтися демонтажу “клубного будинку” на Караваєвих Дачах
Житло на приаеродромній території: чому у Державіаслужби не виходить домогтися демонтажу “клубного будинку” на Караваєвих Дачах
09:00 Державні органи продовжують спроби зупинити в столиці будівництво клубного будинку (КБ) на вул. Августина Волошина, 32-А (Караваєві Дачі, Солом’янський район). Мова йде про…
Суди, слідство і забудова: як у громади Києва “віджали” 138 га землі біля затоки “Верблюд”
Суди, слідство і забудова: як у громади Києва “віджали” 138 га землі біля затоки “Верблюд”
13:00 Судячи з усього, передача столичною владою понад 138 га землі у районі затоки “Верблюд” в Оболонському районі в користування ТОВ “Дніпровська Рив’єра” є…
“Невиліковна корупція”: СБУ розслідує “розпили” у КМДА при наданні соціальних послуг хворим киянам
“Невиліковна корупція”: СБУ розслідує “розпили” у КМДА при наданні соціальних послуг хворим киянам
09:00 Департамент соціальної та ветеранської політики КМДА продовжує “тонути” в кримінальних справах. Після того, як у грудні 2024-го його директору Руслану Світлому (на колажі)…
Banner
QlU7mDx4