Медіакод сучасного міста

Медіакод сучасного міста

Що можна вважати медіакодом міста? Все, що несе інформаційне навантаження. Це й архітектурні споруди, з яких читаємо історію. Це і транспортні засоби, які вказують на розвиток громади. Саме про них і піде далі мова.

Місто Кременчук вважається економічно-промисловим центром Полтавської області – зазначено на сайті Вікіпедії.

Ще в далекому XIX столітті у нашому місті курсували трамваї, що говорить про значний розвиток промисловості. Транспортні засоби вже тоді були дуже затребувані, бо поєднували найвіддаленіші куточки Кременчука.

Материал подготовлен в рамках Проекта “Юн-Пресс-KV

Наше місто розкинулося на два береги Дніпра. За цим принципом і поділяється на Автозаводський (лівобережжя) і Крюківський (правобережжя) райони. Їх сполучає Крюківський міст. Він унікальний, тому що має два яруси. Перший ярус – це залізнодорожне сполучення, має одну колію, електрифіковану змінним струмом. Поверх нього проходять дві автотраси державного значення: “Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя” і “Полтава – Олександрія”. За добу міст пропускає до трьох тисяч вантажівок. Справа і зліва знаходяться пішохідні тротуари. З них можна милуватися краєвидами Дніпра. Це підкреслює економічну, промислову і соціальну важливість цієї споруди.

Тож до осені дві тисячі двадцятого року жителям міста було не завжди зручно перетинати міст.  Цю проблему докладно описав журналіст Анатолій Сербін. Хоча з одного берега на інший громадяни можуть дібратися електропотягом, маршрутним таксі, своїм транспортом або пішки. Та є деякі нюанси: електропотяг здійснює маршрути тільки вранці та ввечері, проїзд у маршрутних таксі вартує шість гривень – не кожному доступно. Свій транспорт теж не кожен має…

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

На сайті виконкому міста  я дізналась, що двадцять девятого вересня минулого року, саме в день народження Кременчука, запустили через міст перший тестовий тролейбус на автономному ходу. Маршрут №26А+ проходить через усе місто, поєднуючи найвіддаленіші райони.  Вартість проїзду становить дві гривні.

Я провела опитування з метою дізнатись, що  думають люди про тролейбуси на автономному ходу.

На зупинці, перед мостом, де з тролейбусу знімають штанги електроприводу ми з подругою сіли проїхатися на правобережну частину – Крюків. В умовах карантину пасажиромісткість становить до двадцяти чотирьох осіб. Всередині новенький та чистий салон і звичайні люди в масках.

 Я запитала декількох пасажирів і зрозуміла, що зустрічаються різні думки про нововведений комунальний транспорт. Одна жінка похилого віку висловила негативне ставлення щодо цього: “Навіщо маршрут зробили таким довжелезним. Приходить раз на сорок хвилин. Доводиться довго чекати… Тролейбусів ще дуже мало”…  Інша вважала так: “Подібний транспорт дуже вигідний. Раніше через міст можна було дібратися за шість гривень, а зараз за дві”. А дідусь каже, що йому дуже зручно їздити такими тролейбусами. Деякі люди ставилися взагалі нейтрально: “Я не користуюся тролейбусами. Мені все одно”.

З мережі Інтернет я дізналась, що такі тролейбуси вважаються екологічно чистішими, дешевшими та комфортнішими. Окрім Кременчука такі транспортні засоби є у Дніпрі, Харкові, Львові, Вінниці та інших містах України. Тролейбуси з додатковим автономним пересуванням є медіакодом сучасного міста, бо вказують на прогрес в логістиці.

Тішить, що Кременчук росте, розвивається і виходить на рівень обласних центрів.

Материал подготовлен в рамках Проекта “Юн-Пресс-KV

КиевVласть

Автор:
Катерина Процько, 12 років, м. Кременчук
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Не пройшло і три роки: в Ірпені майже 100 млн гривень почали відновлювати будинок на вулиці Миру
Не пройшло і три роки: в Ірпені майже 100 млн гривень почали відновлювати будинок на вулиці Миру
13:00 Місто Ірпінь, яке стало одним із символів стійкості під час окупації Київщини, досі відновлює зруйновані оселі містян. Одним з показових прикладів відновлення є…
Мільйони на папери: як "Київавтодор" переписує свої кошториси
Мільйони на папери: як “Київавтодор” переписує свої кошториси
09:00 Ремонту кожної столичної дороги передує масштабна підготовка у вигляді розробки проєктно-кошторисної документації, яка влітає в добрячу копійку, однак далеко не всі ремонти розпочинають…
Щурячі мікросоми та наночастинки благородних металів: які хімічні речовини й за скільки купували київські ВНЗ у 2024 році
Щурячі мікросоми та наночастинки благородних металів: які хімічні речовини й за скільки купували київські ВНЗ у 2024 році
09:00 Щорічно університети вкладають чималі кошти задля забезпечення освітнього процесу, зокрема розвитку лабораторно-дослідницької діяльності. Торік лише пʼять провідних ВНЗ — Шевченків університет, Київська політехніка,…
Banner
QlU7mDx4