3 вересня 4 напрямки в Європу могли б коштувати 30-40 євро

Володимир Омелян
Володимир Омелян

Міністр інфраструктури України

Україна – особлива і унікальна, і авіаційний ринок абсолютно відрізняється від усіх. Навіть прямі посилання на Документ Єрокомісії мають у нас бути “прикрашеними” і домальованими, щоб не дай Бог не зіпсували нам неповторний ринок авіаперевезень. Там де в ЄС 100 км – це відстань, яку фактично може подолати пасажир, а у нас 100 км – це не для пасажирів, а для безпілотників, якщо йдеться про загрозу конкуренції!

Є хороша новина: насправді комерційна складова для заходу авіакомпанії Ryanair вирішена, і дуже давно. А саме, якщо відкинути фантасмагорію із безкоштовними готелями і землею, то найгостріше комерційне питання у підписанні контракту із аеропортом Бориспіль є застосування знижки на новий рейс до Стенстеда (Лондон). 

Аеропорт Бориспіль у всіх публікаціях та інтерв’ю посилався на 100 км зону. 

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Мабуть не всі зрозуміли що це, тому варто пояснити. В Керівництві Єврокомісії по наданню державної допомоги аеропортам та авіакомпаніям 2014/С 99/03 у пункті (12) вказано, що зоною охоплення одного аеропорта є 100 км, або 60 хв в дорозі машиною, автобусом, потягом. Тобто, доцільно надавати знижки на аеропорти, які знаходяться в 60 хв або в 100 км відстані, тому що для пасажира все те, що виходить за рамки 100 км і 60 хв – це вже зона іншого аеропорту. Чудова ініціатива впровадити документ ЄС в українські реалії, от тільки одна ремарка – у своєму Положенні про застосування знижок, що було затверджено в Травні 2017, аеропорт свідомо, щоб не надавати знижку конкретній авіакомпанії, “розбавляє” норми інструкції, і пише, що 100 км зона – це ортодромічна відстань. 

Тобто відстань по прямій на карті! 

Відчуйте різницю – відстань між АП Стенстед і АП Гетвік складає по прямій на карті менше 100 км, але пасажиру, щоб доїхати між 2 аеропортами фактично знадобиться 1 год 10 хв (при помірному трафіку) і 111 км! 

Тобто зараз, керуючись рекомендаційними! нормами ЄС, на які аеропорт і посилається, знижка може застосовуватись на цей напрямок включно із 3 іншими, на які починає вильоти компанія. 

Проте ні, комерційна складова недостатня, оскільки потрібно придумати ще мільйони причин чому Ryanair не може вилітати із Борисполя. Як наприклад, “неможливість обслуговувати одночасно трансферні рейси і лоу-кост рейси”, “неможливість відкрити термінал Б чи F”, “неможливість надання стоянок”. 

Їх може бути ще мільйон, але вони точно не стосуються економіки аеропорту.

Просто для чого конкурувати і змагатися шляхом кращих сервісів, вищого рівня комфорту, дешевших цін, якщо можна просто закрити головні повітряні ворота країни.

А українець – нікуди не подінеться, заплатить 500 дол за квиток!

А з вересня 4 напрямки в Європу могли б коштувати 30-40 євро і з 2018 року таких авіасполучень з Києвом лише мали б бути десятки!

Володимир Омелян, міністр інфраструктури України

Джерело

КиевVласть

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
На реконструкцію дамб мулових полів БСА витратять додаткові 147 млн гривень
На реконструкцію дамб мулових полів БСА витратять додаткові 147 млн гривень
09:00 Столичне комунальне підприємство “Київбудреконструкція” на 147 млн гривень замовило додаткових робіт з реконструкції дамб мулових полів Бортницької станції аерації (БСА), де висушують осад…
«Люди відходять від смарт-квартир і обирають безпеку та комфорт»: інтерв’ю зі спеціалістом «Інтергал-Буд»
«Люди відходять від смарт-квартир і обирають безпеку та комфорт»: інтерв’ю зі спеціалістом «Інтергал-Буд»
16:30 Ще кілька років тому тренд на «смарт-квартири» здавався безальтернативним — ринок пропонував мінімальну площу, а покупці прагнули зекономити на кожному квадратному метрі. Та…
Котеджі на Троєщині: КМДА “воює” із ексдепутатом Карпенком у судах
Котеджі на Троєщині: КМДА “воює” із ексдепутатом Карпенком у судах
09:00 Департамент з питань ДАБК при КМДА намагається в судовому порядку оскаржити законність будівництва котеджного містечка (КМ) “Деснянський” на Троєщині. Чиновники вимагають анулювати дозвіл…
Banner
QlU7mDx4