Невже українцям менше хочеться жити, ніж європейцям?

Станіслав Гвоздіков
Станіслав Гвоздіков

Голова ГО "Розвиток інфраструктури"

Щоб підтримати високій градус дискусіі навколо лібералізації ринку пасажирських перевезень – розповім про інформаційну систему “Реєстр пасажирських маршрутів України”. Створення якої, без перебільшення є соціально значущим та антікорупційним проектом прямої дії, що помітно поліпшить якість життя в Україні. Проект не вимагає витрат з бюджету. Він може бути реалізований на кошти інвесторів. На відміну від вітчизняних практик, проектом передбачається використання сучасної методології математичного транспортного моделювання, що забезпечує об’єктивний, комплексний та випереджувальний підхід до планування та вирішення проблем транспортної галузі країни.

Саме, запуск інформаційної системи “Реєстр пасажирських маршрутів України” в комплексі із впровадженням змін правових актів Мінінфраструктури з метою лібералізації та дерегуляції ринку регулярних автобусних перевезень значно прискорить появу на дорогах легальних перевізників, які хочуть працювати в правовому полі.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Передумови реформування фінансово-правових взаємовідносин між перевізником, державою і пасажиром – чистої води економіка. З одного боку: колосальні втрати перевізників, спричинені антиконкурентною практикою більшості суб’єктів ринку. Бо діюча система допуску до ринку регулярних пасажирських перевезень базується на суб’єктивних експертних рішеннях.

З іншої сторони: імовірне зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод у наслідок успішної реалізації ідеї сприятиме зниженню витрат на лікування та реабілітацію постраждалих, втрат робочої сили, витрат на негайне реагування на ДТП, витрат на експлуатацію автопарку, збитків у наслідок пошкодження транспортних засобів, вантажів та майна, а також операційних витрат.

Отже, близько трьох років тому вже було опрацовано проект створення реєстру пасажирських маршрутів України. Основна мета – отримання впливу на ринок пасажирських перевезень автомобільним транспортом, шляхом:

  • Впорядкування маршрутної мережі на міжнародному рівні, країни, областей та міст;

  • Створення можливостей для аналізу та розвитку маршрутної мережі;

  • Прогнозування розвитку ринку пасажирських перевезень.

    Основні ідеї створення реєстру маршрутів:

  • Контроль за термінами дії дозвільних документів перевізників (дозволи, угоди, сертифікати, страхування);

  • Самоконтроль перевізників (штрафи, участь у  конкурсах, стан та склад рухомого складу);

  • Облік маршрутів (маршрутна мережа);

  • Забезпечення доступу до публічної інформації для пасажирів та всіх зацікавлених;

  • Автоматизації роботи організаторів/замовників перевезень.

    Кроки, необхідні для створення реєстру:

  • Наповнення бази даних з наявних сьогодні джерел:

  • Реєстр міжнародних маршрутів (база даних ДП “Автоінформ”/Протоколи Комісії Мінінфраструктури);

  • Реєстр міжобласних маршрутів (база даних “Укртрансбезпеки”);

  • Реєстр приміських та міських маршрутів (база даних організаторів перевезень на містах);

  • Зміна Наказів №305 та №75 (відповідні проекти змін напрацьовано УДП “Укрінтеравтосервіс” разом з Міністерством інфраструктури);

  • Укладання угод з перевізниками;

  • Інформаційна Кампанія серед користувачів послуг пасажирського транспорту.

Створення цього реєстру маршрутів стало можливим до швидкої реалізації після проведення величезної роботи з визначення діючих гравців у кожному сегменті, аналізу відповідного державного регулювання, неформального спілкування із свідомими учасниками рінку, опрацюванню кращих світових практик. Тому  всі ті, хто пояснює чи виправдовує відтермінування реформ галузі – не бажає, щоб ринок пасажирських перевезень став білим.

Станіслав Гвоздіков, Голова ГО “Розвиток інфраструктури”

КиевVласть

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
На зв’язку: в Укртелеком розповіли про протидію блекаутам та розбудову мереж на Київщині
На зв’язку: в Укртелеком розповіли про протидію блекаутам та розбудову мереж на Київщині
14:00 Телефонія та зв’язок стали однією з цілей під час нападу росіян одразу після вторгнення їх на Київщину. Оператори зв’язку області постали перед необхідністю…
Справи насущні: скільки та на що у вересні 2024-го витрачав Бориспіль
Справи насущні: скільки та на що у вересні 2024-го витрачав Бориспіль
10:00 У вересні бориспільські замовники провели через Prozorro договорів загальною ціною 19,63 млн гривень. Найдорожчим вкладенням міста стало продовження реконструкції амбулаторії в селі Рогозів,…
Підозра іноземцю: на капремонті гуртожитка “Київпастрансу” могли вкрасти 1,8 млн гривень
Підозра іноземцю: на капремонті гуртожитка “Київпастрансу” могли вкрасти 1,8 млн гривень
09:00 Нацполіція розслідує справу щодо розкрадання 1,8 млн гривень столичного бюджету при здійсненні капремонту одного з гуртожитків КП “Київпастранс” на вул. Мрії (раніше мала…
Banner
QlU7mDx4