Адміністративна колегія Північного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України (АМКУ) розпочала розгляд справи за ознаками подання КП «Київавтошляхміст» недостовірної інформації.
Про це КВ стало відомо з повідомлення пресслужби Північного міжобласного територіального відділення АМКУ
Згідно з повідомленням, столичне КП «Київавтошляхміст» подало недостовірну інформацію Північному міжобласному територіальному відділенню АМКУ щодо підстав укладання договорів підприємством з ТОВ «Джей Ді Груп», ТОВ «УОС», ТОВ «ТК «Череда», СКП «Київтелесервіс». Йдеться про договори про надання послуг з технічного обслуговування мережевих (кабельних) каналів та місць розміщення кабелів, вартість надання послуг за якими не відповідає граничному розміру плати за доступ, встановленому частиною сьомою статті 17 Закону України «Про доступ до об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж».
Ця інформація запитувалась Пінічним МТВ АМКУ під час розгляду справи щодо зловживання КП «Київавтошляхміст» монопольним (домінуючим) становищем на ринку послуг з доступу до інфраструктури кабельної каналізації електронних комунікаційних мереж (кабельної каналізації електрозв’язку) на мостах та шляхопроводах у Києві, які закріплені за підприємством на праві господарського відання, зокрема на мостах ім. Є. Патона, Метро, Південному та Північному через р. Дніпро.
Нагадаємо, у серпні цього року Північне міжобласне територіальне відділення АМКУ розпочало розгляд справ щодо КП «Київавтошляхміст» та ТОВ «Джей Ді Груп» через неподання інформації на вимогу голови відділення у встановлений ним строк.
Читайте: АМКУ розпочав справу щодо КП “Київавтошляхміст”
Як раніше писала КВ, корупція продовжує суттєво впливати на стан столичних мостів та шляхопроводів. Наприклад, Нацполіція наразі розслідує справу про службову недбалість начальника КП “Київавтошляхміст” Богдана Кобернюка, через якого, за інформацією слідства, міський бюджет під час проведення низки робіт на мостах втратив 3,5 млн гривень. Нещодавно суд обрав відносно Кобернюка запобіжний захід у вигляді особистого зобов’язання, але відмовив правоохоронцям у відстороненні цього “комунальника” від посади. Збереження підозрюваного на “своєму посту” було обґрунтовано його адвокатами тим, що таке підприємство критичної інфраструктури, як “Київавтошляхміст”, не зможе працювати без такого спеціаліста.
Читайте: Недбалість на 3,5 млн гривень: правоохоронці хочуть “засудити” начальника “Київавтошляхмосту”
Нагадаємо, КП “Київавтошляхміст” входить до структури КК “Київавтодор”, обов’язки гендиректора якої з 19 травня 2020 року виконує Олександр Федоренко (на колажі ліворуч).
У свою чергу зазначена комунальна корпорація підпорядкована Департаменту транспортної інфраструктури КМДА, яким з 1 вересня 2021 року керує Руслан Кандибор. Діяльність цього структурного підрозділу столичної мерії з 9 листопада 2021 року особисто контролює очільник Києва Віталій Кличко.
Фото: nipo.gov.ua
КиївВлада