Орієнтовно до 11 червня 2024 року продовжено перекриття руху правою смугою проїжджої частини з бульв. Миколи Міхновського до просп. Валерія Лобановського. Зміни пов’язані з просіданням ґрунту поблизу станції метро “Деміївська”.
Про це, як стало відомо KВ, повідомляє Департамент транспортної інфраструктури КМДА.
“Зміни пов’язані з просіданням ґрунту поблизу станції метро “Деміївська” та проведенням київським метрополітеном відповідних ремонтних робіт, зокрема з облаштування підсилюючих конструкцій і локалізації теч”, – йдеться у повідомленні.
Зазначається, що метою проведення цих робіт є підвищення стійкості тунельних споруд. Перекриття руху наземного транспорту дасть змогу швидше виконати роботи.
Як повідомляє “Вечірній Київ”, фахівці вже пробурили свердловину й взяли аналіз ґрунтів. Зараз йде вивчення того, що відбувається під землею.
Результати інженерних та геологічних досліджень стануть відомі протягом двох тижнів.
Як повідомляє КМДА, з початку спостереження за ситуацією критичних змін фахівці не зафіксували.
“Із моменту зупинки руху на цій ділянці просідання ґрунту ззовні фактично припинилось. Також додам, що просідання ґрунту утворилось тоді, коли почався значний виніс піску в перегінному тунелі. Наразі винесення породи, протікання тунелю та просідання ґрунту немає. Ситуація стабілізована та контрольована, а також перебуває під постійним наглядом фахівців”, – повідомив начальник КП “Київський метрополітен” Віктор Брагінський.
Нагадаємо, у п’ятницю, 8 грудня, було зупинено рух поїздів метро на ділянці між станціями “Теремки” – “Деміївська” з міркувань безпеки та з урахуванням технічного стану тунелів. За попередніми розрахунками, відновлювальні роботи на підтопленій ділянці метро можуть тривати до 6 місяців. Київрада створила тимчасову контрольну комісію, яка має встановити причини аварійної ситуації, що призвела до закриття 6 станцій Оболонсько-Теремківської лінії метрополітену.
Фото: Вечірній Київ