Через технічний збій в роботі особистого кабінету на сайті КП “Київтеплоенерго” терміни передачі показань з послуг постачання гарячої води та теплової енергії продовжено до кінця доби 1-го березня.
Про це KВ стало відомо з повідомлення на сторінці в Facebook КК “”Центр комунального сервісу”.
“До уваги споживачів. Через вчорашній технічний збій в роботі особистого кабінету на сайті КП “КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО” терміни передачі показань вузлів розподільного обліку з послуг постачання гарячої води та теплової енергії продовжено до кінця доби 1-го березня”, – йдеться в повідомленні.
Передати показання лічильників можна:
-
у особистому кабінеті Київтеплоенерго;
-
у особистому кабінеті Центру комунального сервісу;
-
за телефоном 0 800 404 407 (в будні дні з 09:00 до 18:00);
-
за телефонними номерами сервісних центрів ЦКС: (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044)354-81-28; (044)354-86-41; (044)354-81-15; (044)354-86-21; (044)354-86-24; (044)354-86-29; (044)354-86-06;
-
у мобільному додатку “Комуналка”. Завантажити додаток на свій телефон можна на: App store, Google Play.
Нагадаємо, столичний комунальний концерн “Центр комунального сервісу” (ЦКС) пропонує киянам скористатися механізмом розстрочки боргів за житлово-комунальні послуги. Договір з реструктуризації можна укласти в будь-якому сервісному центрі за попереднім записом та дистанційно.
Читайте: “Центр комунального сервісу” пропонує киянам розстрочку боргів за комірне
Фото: РБК-Україна