Політичний експерт Тетяна Лупова вважає, що через звільнення заступника мера Києва Віталія Кличка – Олександра Густєлєва (на фото) у Департаменті транспортної інфраструктури КМДА та частині комунальних підприємств столиці відбудуться кадрові зміни.
Про це KV дізналася з допису Тетяни Лупової у своєму блозі на “Цензор.Нет”.
“Усі чули гарну новину про те, що Кличко звільнив одного зі своїх заступників ‒ Густєлєва? Кажуть мер попросив його написати заяву і покласти на стіл ще в п’ятницю, проте Сан Санич людина поважна, тому змусив Кличка почекати на відповідь. Не хочеться заступнику голови КМДА, щоб його звільняли. До речі, очільники столичних КП дуже тішаться з відставки Густєлєва ‒ він багатьом стояв кісткою в горлі. Але поки приховують свою радість, адже звільнення ще не оформлено за процедурою: хіба мало що. Коли Густєлєв все-таки залишить свій кабінет, ‒ неважливо за процедурою чи ні, покине він його у будь-якому разі, ‒ що ж буде з найжирнішим шматком столиці, Департаментом транспорту? Буде новий транспортний заступник у Кличка чи ні? Хто буде курирувати цей напрямок? Чи зміняться директора КП?” – задалася питаннями політолог.
За її інформацією, Департамент транспорту буде прямо підконтрольний меру, але фінансову частину контролюватиме його перший заступник Микола Поворозник.
“Такий хід думок є логічним, адже директор цього Департаменту ‒ ставленик Миколи Юрійовича. В цьому місці, звичайно, засмутився Комарницький але… Усов так і залишиться “обілєчівать” приватних перевізників та сферу паркування, поки залишаються домовленості з “Євросолідарністю”. Очільник Дептрансу Руслан Кандибора звільнить усіх людей Густєлєва, потім те саме буде й з директорами КП. Найцікавіше, що кажуть – вільні місця на посаду директорів комунальних підприємств пропонуватимуть ОП. Нібито на знак примірення. Ось, наприклад, голова “Метрополітену” Брагінський може стати заступником міністра транспорту або зайняти й вищу посаду, враховуючи свої зв’язки. Тому зараз він притих, намагається тримати з усіма дружні стосунки, вибирає місце “якнайжирніше”. Після того, як Брагінський визначиться ‒ його місце звільниться або ж він домовиться поки залишитися на посаді директора “Київметрополітену”, – повідомила Лупова.
Вона стверджує, що є ще одне “жирне” місце для пропозицій ‒ “Київпастранс”.
“Віталій Володимирович звичайно поважає Романюка, так як той закриває питання з судами та правоохоронцям, але його зять Левченко на посаді голови КПТ набрид меру зі своїми скандалами та бажанням жити на “широку ногу”. Тому, якщо меру все-таки дуже потрібно буде, то він попросить Левченка звільнити місце. У свою чергу, той, як близький соратник Кличка, звільнить посаду “по-тихому”. Тільки от у родині Романюка-Левченка не знають про те, що на підприємстві є співробітник, готовий співпрацювати з будь ким, аби залишитися при посаді. Ця людина все у КП знає і зручно знаходиться на такій посаді, яка дозволяє у будь-якій ситуації швидко стати в. о. гендиректора КП”, – написала експерт.
“Київавтодор”, як вона стверджує, поки всіх влаштовує. Підконтрольна йому Дирекція будівництва дорожньо-транспортних споруд будує Подільський міст. Тому там задля того, щоб уникнути конфлікту точно пропонуватимуть крісло на Банковій нібито для покращення реалізації проекту “Велике будівництво”, позаяк у Києві багато мостів.
“Також ходять чутки, що Кличко хоче віддати частину КП під Усова, але поки мер не визначився, чи йде він далі з ЄС, чи окремо ‒ в цьому напрямі нічого не зміниться”, – констатувала Тетяна Лупова.
Читайте: Кличко уволил заместителя председателя КГГА Александра Густелева
Фото: KV