У рамках інформаційної роботи з населенням Департамент суспільних комунікацій провів кампанію, присвячену сімейним цінностям. Мета кампанії – створення позитивного образу родини та сімейних стосунків, залучення молоді до побудови здорової сім’ї.
Про це KV стало відомо з повідомлення пресслужби КМДА.
У КМДА повідомляють, що тема була обрана виходячи з того, що протягом останніх років серед молоді віком 18-25 років спостерігається тенденція до відмови від шлюбу та сімейних стосунків, а також посилення негативного ставлення до батьківства. Між тим щаслива родина, яка виховує психологічно здорових дітей – це запорука майбутнього розвитку країни. Тож при виборі напрямків роботи з молодою аудиторією було вирішено приділити увагу саме роз’ясненню та поширенню сімейних цінностей.
У рамках кампанії було створено відеоролик, який через емоційне сприйняття доносить до аудиторії важливість та цінність родинних стосунків. У ролику професійні актори зображають кілька поколінь однієї родини та у художній формі акцентують увагу на тих якостях, які передаються у родині з покоління у покоління.
Таким чином доноситься ідея про те, що родина та діти – це спосіб продовжити власне життя та передати далі набуті якості, знання та досвід. Слоган ролику підштовхує глядача не ставити крапку на власному житті, а продовжити історію свого роду у власних дітях.
Переглянути ролик можна за посиланням: https://bit.ly/3n8ZLRV
Фото: KV