Департамент суспільних комунікацій КМДА у новій інформаційно-комунікаційній кампанії закликає не ставити крапку, а продовжувати історію свого роду

Департамент суспільних комунікацій КМДА у новій інформаційно-комунікаційній кампанії закликає не ставити крапку, а продовжувати історію свого роду

У рамках інформаційної роботи з населенням Департамент суспільних комунікацій провів кампанію, присвячену сімейним цінностям. Мета кампанії – створення позитивного образу родини та сімейних стосунків, залучення молоді до побудови здорової сім’ї.

Про це KV стало відомо з повідомлення пресслужби КМДА.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 


У КМДА повідомляють, що тема була обрана виходячи з того, що протягом останніх років серед молоді віком 18-25 років спостерігається тенденція до відмови від шлюбу та сімейних стосунків, а також посилення негативного ставлення до батьківства. Між тим щаслива родина, яка виховує психологічно здорових дітей – це запорука майбутнього розвитку країни. Тож при виборі напрямків роботи з молодою аудиторією було вирішено приділити увагу саме роз’ясненню та поширенню сімейних цінностей.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

У рамках кампанії було створено відеоролик, який через емоційне сприйняття доносить до аудиторії важливість та цінність родинних стосунків. У ролику професійні актори зображають кілька поколінь однієї родини та у художній формі акцентують увагу на тих якостях, які передаються у родині з покоління у покоління.

Таким чином доноситься ідея про те, що родина та діти – це спосіб продовжити власне життя та передати далі набуті якості, знання та досвід. Слоган ролику підштовхує глядача не ставити крапку на власному житті, а продовжити історію свого роду у власних дітях.

Переглянути ролик можна за посиланням: https://bit.ly/3n8ZLRV

Фото: KV

КиевVласть

Автор:
Олексій Вєтров
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
09:00 У жовтні столичні розпорядники бюджетних коштів назамовляли робіт, товарів та послуг на 4,91 млрд гривень, що майже на півтора мільярди більше цього показника…
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
09:00 На районному рівні в Київській області за рік відбулися значні політичні зміни, які відбилися на складі рад та політичному ландшафті регіону. У 2024…
“Рибне місце”: прокуратура намагається забрати в оточення Івахіва-Пилипишина 7,8 га столичного лісу
“Рибне місце”: прокуратура намагається забрати в оточення Івахіва-Пилипишина 7,8 га столичного лісу
09:00 Наразі в судах вирішується доля 7,8 га лісу в заказнику “Дарничанка” – біля колишнього хутору Рибного в Дніпровському районі Києва. Столична прокуратура вимагає…
Banner
QlU7mDx4