Депутати Бориспільської міської ради прийняли рішення про створення нового відділу інформаційно-довідкової служби

Депутати Бориспільської міської ради прийняли рішення про створення нового відділу інформаційно-довідкової служби

Ініціатором створення кол-центру в Борисполі став секретар міської ради Владислав Байчас. Ідею він запозичив у Броварах, де така служба працює з 2018 року.

Про це KV повідомили в Бориспільській міській раді.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

“В людей виникає чимало різноманітних питань до влади. І вони повинні постійно шукати, куди звернутися. Я вважаю, що повинна бути єдина служба, яка прийматиме всі заяви мешканців громади в телефонному режимі — чи то звернення з питань відсутності світла, чи надання субсидії. Повинен бути один телефонний номер”, — зауважив Владислав Байчас.

Заступник міського голови Людмила Пасенко, що відвідала Бровари і ознайомилась із роботою тамтешнього кол-центру, зазначила, що служба не лише  надає інформацію, але й реєструє звернення громадян.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

Основні завдання відділу:

  • оперативне і якісне надання інформаційних та консультаційних послуг для жителів міста на безоплатній основі;

  • здійснення реєстрації та контролю всіх телефонних дзвінків та електронних звернень громадян, що надходять на електронну адресу та за номерами телефонів контакт-центру та стосуються житлово-комунального господарства, торгівлі, соціального захисту населення, транспорту та інших галузей міського господарства;

  • забезпечення своєчасного повідомлення відповідних служб міста щодо порушених питань в телефонних дзвінках та електронних зверненнях громадян міста;

  • реєстрація повідомлень відповідних служб щодо вирішення питань, викладених в дзвінках;

  • контроль вирішення поставлених питань та інформування заявника про вжиті заходи (зворотній зв’язок);

  • розгляд електронних петицій та перевірка правил щодо оформлення петицій згідно чинного законодавства.

Тобто, якщо людина, наприклад, скаржиться на забиту каналізацію, фахівці кол-центру самостійно передають інформацію  у необхідні служби та контролюють виконання заявки.

“Фактично у нас залишилось два питання, які необхідно вирішити для початку роботи кол-центру. Це приміщення та програмне забезпечення. Що стосується останнього, то фахівці розповіли нам про необхідні для роботи обладнання та програмне забезпечення. Головне —  визначитись із місцем розташування відділу”, – зазначила Людмила Пасенко.

Планується, що відділ буде працювати цілодобово, сім днів на тиждень. Чисельність відділу складатиме 11 осіб, обслуговувати він буде всю Бориспільську об’єднану громаду.

Нагадаємо, Владислав Байчас також виступив ініціатором створення служби невідкладної допомоги для населення.

Читайте: Владислав Байчас виступив ініціатором створення служби невідкладної допомоги для населення

Фото: пресслужба Бориспільської міської ради

Автор:
Алексей Алтынов
Рекомендуємо до перегляду
Скільки заробляють в КМДА: нарахування топ-чиновникам під час війни стрімко зростають
Скільки заробляють в КМДА: нарахування топ-чиновникам під час війни стрімко зростають
09:00 Бюрократам в нашій країні, порівняно з пересічними громадянами, завжди “жилося непогано”, і для топ-посадовців КМДА період повномасштабної війни не став винятком. Незважаючи на…
Кримінальні фігуранти і удачливий новачок: хто відновлює навчальні заклади Сирця
Кримінальні фігуранти і удачливий новачок: хто відновлює навчальні заклади Сирця
14:00 На столичному Сирці розпочали проєктні та відновлювальні роботи освітніх закладів, пошкоджених внаслідок ракетної атаки 8 липня минулого року. Ідеться про ремонти дитсадка №159…
“Дивна приватизація”: В КМДА допомагають компанії з орбіти Супруненків забудувати “жирну” земельну ділянку в центрі Києва
“Дивна приватизація”: В КМДА допомагають компанії з орбіти Супруненків забудувати “жирну” земельну ділянку в центрі Києва
09:00 У столиці розгорається скандал навколо будівлі на вул. Бориса Грінченка (неподалік від Хрещатику), яка ще в 2010 році вибула з комунальної власності, а…
Banner
QlU7mDx4