Публічне акціонерне товариство (ПАТ) “Укрнафта” заплатить без малого 6 мільйонів гривень за маркетингову кампанію, яку для ПАТ проведе одна з українських медіа-фірм. До пакету послуг, розрахованих до травня 2024 року заради підвищення впізнаваності нового бренду автозаправних станцій (Ukrnafta) та продажів пального, входить реклама в соцмережах, аудіо- та відеоролики тощо.
Про це KВ дізналася з оголошення в електронній системі публічних закупівель Prozorro.
Згідно інформації в оголошенні, “Укрнафта” була готова заплатити 6 182 572,12 гривень за рекламні та маркетингові послуги.
За результатами відкритих торгів з особливостями, послуги з медійної підтримки рекламно-комунікаційного проекту замовника надаватиме до 10 травня 2024 року ТОВ “МЕДІА ХАБ”. Вартість послуг – 5 699 900 (це на 100 гривень вигідніша остаточна пропозиція, ніж була у другого учасника торгів – ТОВ “АДАПТИВ МАРКЕТИНГ ІННОВЕЙШЕНЗ”).
ПАТ “Укрнафта” замовляє маркетингову кампанію для своєї роздрібної мережі АЗС “UKRNAFTA”. Мета кампанії – збільшення обсягів проливів мережі, посилення знання і позитивного сприйняття бренду та зміцнення його позицій на відповідному ринку. Цільова аудиторія – дорослі чоловіки та жінки (у співвідношенні 70% на 30%), які користуються власним авто.
Замовник оплачує послуги з з проведення таргетованої рекламної кампанії на платформах YouTube, Facebook та Google Ads; продакшн та розміщення рекламної кампанії на радіо (FM); піар- та інформпідтримка через Telegram-канали та лідерів думок.
Нагадаємо, ПАТ “УКРНАФТА” раніше мала відношення до групи “Приват”. Станом на сьогодні цим акціонерним товариством володіє АТ “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” (50%) та Держава Україна в особі суб’єкта управління об’єктами державної власності – Міністерства оборони України (50%).
Дивіться також, що купували у столиці на минулому тижні, у відео KВ:
Читайте: Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2023-го витрачало Рокитне
Фото: ілюстративне, з відкритих джерел