У рамках реконструкції розвʼязки на перетині вулиць Дегтярівської, Олени Теліги та Олександра Довженка підрядна організація змонтувала 28 балок прогонової будови шляхопроводу. Рух транспорту під мостом планується відновити 31 жовтня.
Про це KВ дізналася з повідомлення на Офіційному порталі Києва 30 жовтня 2023 року.
“Триває реконструкція розвʼязки на перетині вулиць Дегтярівської, Олени Теліги та Олександра Довженка. Цими вихідними підрядна організація здійснила монтаж 28 балок прогонової будови шляхопроводу”, – сказано в повідомленні з посиланням на інформацію комунальної корпорації “Київавтодор”.
Сьогодні, 30 жовтня, мостовики монтували плити незйомної опалубки, що, як твердять мостовики, дасть можливість улаштувати монолітну плиту на шляхопроводі.
Повідомляється, що рух транспорту підмостовим простором планується відновити вже 31 жовтня.
Столична влада нагадує, що “усунення всіх наслідків, спричинених надзвичайною ситуацією на шляхопроводі 30 вересня, здійснювалося за рахунок підрядної організації. Збитків міський бюджет не поніс, вартість реконструкції не збільшилася”.
Як інформувала KВ, в останній день вересня в Києві трапилася неординарна подія – в розпал реконструкції, яка триває з червня, обвалився Дегтярівський шляхопровід. Дивом обійшлося без жертв та постраждалих, адже у зв’язку з активною фазою робіт розв’язка перекрита для проїзду з літа. В день аварії у підрядника – ТОВ “Ростдорстрой” з оточення мера Одеси Геннадія Труханова – запевнили, що беруть всю відповідальність за інцидент на себе та усуватимуть його наслідки за власний кошт, навіть не чекаючи результатів експертиз. Після цього в столичній адміністрації “видихнули” та без будь-яких коментарів процитували заяву підрядника. При цьому міські чиновники не згадали, що підряд вартістю 920 млн гривень цій компаній віддали без конкурсу, незважаючи на триваючі кримінальні провадження за підозрою в неякісному виконання дорожніх робіт та “розпилах” бюджетних коштів.
Детальніше: Достроково втомився: чому обвалився Дегтярівський шляхопровід та що з ним буде далі
Фото: Офіційний портал Києва