Фахівці столичного “Центру комунального сервісу” із кінця лютого надали понад 300 тисяч послуг і консультацій

Фахівці столичного “Центру комунального сервісу” із кінця лютого надали понад 300 тисяч послуг і консультацій

Із кінця лютого фахівці столичного комунального концерну “Центру комунального сервісу” надали 366 850 консультацій з питань житлово-комунального господарства. У зв’язку із воєнним станом, для безпеки споживачів і співробітників консультації надавалися переважно в дистанційному режимі. 


Про це KВ дізналася з повідомлення пресслужби Київської міськдержадміністрації (КМДА).


Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

Як зазначається, робота Call-центру та інших дистанційних каналів зв’язку комунального концерну не припинялася. З 24 лютого фахівці надавали консультації щодо тарифів, нарахувань та оплат за житлово-комунальні послуги, приймали показники вузлів розподільного обліку (лічильників) води та опалення, здійснювали перерахунки, допомагали в реєстрації на сайті та отримані електронних рахунків, надавали інформацію щодо проведення періодичної повірки лічильників, а також усіх можливих способів вирішення проблемних питань в умовах воєнного стану. 


Спеціалісти безперервно працювали в онлайн-форматі, надаючи консультації у всіх працюючих каналах прийому звернень: Mesenger у Facebook, Skype-зв’язок, дистанційне обслуговування та зворотний зв’язок на сайті, через Call-центр,  додаткові стаціонарні номери та скриньки для прийому письмових звернень.


Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Як йдеться в повідомленні, команді ЦКС вдалось у короткі терміни налагодити всі комунікаційні робочі процеси, аби навіть віддалено чи в укритті надавати киянам сервіс і бути завжди доступним онлайн-сервісом. Фахівці центрів щодня працюють, щоб кожен мав змогу отримати вичерпну відповідь на незрозумілі питання, розрахуватися за спожиті житлово-комунальні послуги онлайн.


Нагадаємо, що на початку травня цього року ЦКС відновив прийом споживачів за попереднім записом у всіх районах Києва, а за допомогою картки киянина можна оплатити житлово-комунальні послуги без комісії.


Читайте: Столичний “Центр комунального сервісу” відновлює прийом споживачів за попереднім записом в усіх районах міста

Фото: пресслужба ЦКС.

КиївВлада

Автор:
Бровко Ігор
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Справи насущні: скільки та на що у листопаді 2024-го витрачала Баришівка
Справи насущні: скільки та на що у листопаді 2024-го витрачала Баришівка
09:00 В листопаді бюджетні замовники селища Баришівка на Броварщині уклали договорів на кругленьку суму – понад 26 млн гривень. Найбільше грошей спрямували на облаштування…
Бюджет Києва-2025: на що чиновники планують витратити 90 млрд гривень
Бюджет Києва-2025: на що чиновники планують витратити 90 млрд гривень
09:00 Столична влада ухвалила бюджет Києва на 2025 рік та внесла зміни до Програми економічного та соціального розвитку (ПЕСР) в частині видатків на наступний…
Що отримали кияни за понад тридцять років будівництва Подільського мостового переходу
Що отримали кияни за понад тридцять років будівництва Подільського мостового переходу
09:00 Перший день зими в столиці ознаменувався запуском руху легкових авто одним з найвідоміших довгобудів столиці – Подільським мостовим переходом, який зʼєднав Поділ та…
Banner
QlU7mDx4