“Vodafone Україна”, другий за величиною оператор мобільного зв’язку в країні, повідомило, що у зв’язку зі збоєм у роботі глобальних інформаційних систем у всіх регіонах України вранці п’ятниці, 19 липня, спостерігалися складнощі з отриманням послуг компанії.
Про це КВ стало відомо з повідомлення “Інтерфакс-Україна”.
“Сьогодні вранці протягом години спостерігалися складнощі в отриманні послуг у частини абонентів Vodafone у всіх регіонах України. Фахівці компанії оперативно зреагували на ситуацію, з 9:20 надання всіх основних послуг поступово відновлюється”, – повідомили в пресслужбі компанії у відповідь на запит агентства.
Раніше про технічний збій, що вплинув на клієнтські сервіси, повідомили в групі компаній “Нова пошта”.
“Робота всіх клієнтських систем та сервісів відновлена. Вибачте за незручності. Чекаємо вас у наших відділеннях та біля поштоматів”, – повідомила компанія в телеграмі.
Тимчасові технічні труднощі також сталися в Sense SuperApp.
Згідно з повідомленням, там не відображаються, картки та рахунки, не працюють перекази, оплата послуг та обмін валют. Крім того, в застосунку неможливо купити облігації та відкрити депозити й кредити.
ЗМІ повідомляють, що ІТ-збої сталися по всьому світу через програмне забезпечення CrowdStrike, яке встановлене на компʼютерах з Windows.
Читайте: СБУ ідентифікувала хакерів російського гру, які атакували “Київстар”
Фото: відкриті джерела
КиївВладаОксана Олійникова