Посадовці столичного метрополітену отримали підозри через підтоплення підземки, КП розцінює це як політичний тиск

Посадовці столичного метрополітену отримали підозри через підтоплення підземки, КП розцінює це як політичний тиск

За процесуального керівництва прокуратури повідомлено про підозру у службовій недбалості, що призвела до тяжких наслідків, двом посадовим особам КП «Київський метрополітен» – начальнику служби колії, тунельних споруд і будівель та головному інженеру КП. Йдеться про минулорічне підтоплення тунелів між станціями «Деміївська» та «Либідська». Комунальне підприємство вину своїх посадовців заперечує і відсилає до невдалих проектувань попередників. А теперішні підозри вважає політичним тиском.

Про це КВ дізналася з повідомлення Київської міської прокуратури.

“Досудовим розслідуванням встановлено, що неналежне виконання посадових обов’язків вказаними працівниками призвело до розгерметизації тунелю, наявності тріщин у стінах тунелю та його подальшого підтоплення на ділянці київського метро в межах Оболонсько-Теремківській лінії”, – сказано в релізі прокуратури.

У ньому вказується, що посадові особи не проводили огляд тунелів, обстеження та спостереження за ослабленими конструкціями та спорудами, що призвело до потрапляння води до тунелю на перегоні між станціями метро «Деміївська» – «Либідська», появи утворень (сталактитів), вимивання та порушення цілісності гідроізоляції тунелю метро протягом тривалого часу. Наслідком вказаних дій стало поступове руйнування окремих елементів тунелів.

Головний інженер і відповідальний за тунелі метро отримали підозри у справі про підтоплення столичної підземки

Головний інженер і відповідальний за тунелі метро отримали підозри у справі про підтоплення столичної підземки

“Як наслідок, лише за період з грудня 2023 року до березня 2024 року міському бюджету завдано збитків у розмірі понад 138,5 млн грн. КП «Київський метрополітен» через закриття станцій метро недоотримав доходи у сумі майже 26 млн грн. Зазначимо, що наведені суми збитків не є остаточними та можуть бути змінені, оскільки ремонт тунелю метро між станціями «Деміївська» та «Либідська» ще тривають”, – зазначають у прокуратурі.

Тим часом у КМДА кажуть, що проблема підтоплення – у проектних рішеннях при будівництві підземки, а не в діях нинішнії посадовців КП. Міська влада підкреслює, що “попри неякісні проєктні рішення та неякісне спорудження конструкції тунелю «Деміївська» – «Либідська», підозру вручено нинішньому керівництву столичного метрополітену”: “Попри те, що експертні звіти та дослідження науковців підтверджують, що проєктна документація містить неякісні проєктні рішення, а під час будівництва було неякісно споруджено конструкцію тунелю цієї ділянки, основні звинувачення полягають у нібито неналежному утриманні та обслуговуванні тунелю, а також його експлуатації. (…) експерти підтверджують, що всі необхідні регламентні роботи з утримання та експлуатації перегінного тунелю виконувалась у повному обсязі”.

“Зважаючи на очевидний політичний тиск, «Київський метрополітен» наполягає на неупередженому розслідуванні і готовий до співпраці з правоохоронними органами. Разом із тим керівництво столичного метрополітену буде доводити безпідставність звинувачення у суді”, – сказано в релізі на Офіційному порталі Києва.

А прокуратура каже, що підозри головному інженеру та начальнику служби колій – це ще не все: “Під час слідства встановлюються та збираються докази відносно інших посадовців КП «Київський метрополітен» та КМДА, службова недбалість яких призвела до вказаних наслідків”.

Читайте: Підтоплення столичного метро: провина Януковича чи безконтрольна забудова від Кличко

Фото: Київська міська прокуратура

КиївВлада

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Справи насущні: скільки та на що у серпні 2024-го витрачав Іванків
Справи насущні: скільки та на що у серпні 2024-го витрачав Іванків
09:00 У серпні поточного року бюджетні замовники селища Іванків Вишгородського району зробили замовлень майже на 2,7 млн гривень. Майже чверть цих грошей “пішла” на…
Гроші в нікуди та сумнівні демонтажі: аудитори перевірили, як в КМДА контролюють благоустрій
Гроші в нікуди та сумнівні демонтажі: аудитори перевірили, як в КМДА контролюють благоустрій
09:00 Аудитори Київської міськдержадміністрації (КМДА) нещодавно завершили перевірку діяльності Департаменту територіального контролю КМДА (раніше – Департамент міського благоустрою) і КП “Київблагоустрій за період 2021-2023…
Київщина придбала майже дві сотні шкільних автобусів, але чому потреба в них постійно зберігається
Київщина придбала майже дві сотні шкільних автобусів, але чому потреба в них постійно зберігається
09:00 В рамках підготовки до нового навчального року освітній департамент Київської області придбав 41 шкільний автобус за понад 141 млн гривень. Ці кошти зібрали…
Banner
QlU7mDx4