Київ Цифровий: користувачі зможуть голосувати за Громадський бюджет столиці

Київ Цифровий: користувачі зможуть голосувати за Громадський бюджет столиці

Невдовзі у новому міському застосунку “Київ Цифровий” з’явиться можливість голосувати за проекти Громадського бюджету столиці.

Про це, як стало відомо KV, заявили представники КМДА та КП ГІОЦ на сьогоднішній прес-конференції, присвяченій першим підсумкам роботи нового місько застосунку “Київ Цифровий” та планам його розвитку. 

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

На прес-конференції представники київської влади відзначили, що планують і надалі впроваджувати елементи електронної демократії у столиці.

Віталій Кличко та його команда взяли курс на цифровізацію всіх сервісів міста. Саме цифровий підхід робить правила та закон однаковим для всіх. Наприклад, введення публічного електронного земельного кадастру позбавило місто від впливу будівельної мафії. Оцифровка даних нищить корупцію, робить її неможливою” – відзначив на заході Петро Оленич, голова Науково-технічної ради Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА.

Він також анонсував, що місто працює над системою, яка допоможе боротися із заторами та корками на столичних автошляхах. Місто розроблятиме її у партнерстві із однією з європейських корпорацій, які спеціалізуються у питаннях розробки рішень для транспорту.

Що стосується застосунку “Київ Цифровий”, то на прес-конференції відзначили, що кияни активно та охоче користуються міськими електронними сервісами.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

За перший місяць роботи мобільного застосунку “Київ Цифровий” завантажили більш ніж 200 000 користувачів та зареєстровано 17 000 автівок.

Розробники планують незабаром запровадити у “Київ Цифровий” можливість сплати штрафів за неправильне паркування, а  також інтерактивну мапу наявних місць для паркування, що значно спростить життя водіям у столиці.

Додатково.

“Київ Цифровий” – це застосунок, що працює за принципом “місто в телефоні”. Він став доступним для киян в 2021 р., та об’єднує низку міських сервісів, кількість яких постійно збільшується. Наразі застосунок використовують більш ніж 200 000 киян. У планах КМДА зробити застосунок основним інструментом комунікації міста з громадянами. 

Фото: KV

КиевVласть

Автор:
Олексій Вєтров
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Прокуратура і громадськість проти “Київського річкового порту”: чи буде збудовано скандальний ЖК “Новий Поділ”
Прокуратура і громадськість проти “Київського річкового порту”: чи буде збудовано скандальний ЖК “Новий Поділ”
09:00 Гучний судовий спір щодо повернення до комунальної власності громади Києва понад 12 га землі в районі “Київського річкового порту”, на яких планується зведення…
Нардеп Железняк звинуватив Миколу Бойка у схематозі на відбудові Бородянки
Нардеп Железняк звинуватив Миколу Бойка у схематозі на відбудові Бородянки
09:00 У Бородянці продовжують відновлювати житлові будинки, які постраждали від російської агресії на початку повномасштабного вторгнення. Зокрема, ідеться про відбудову двох будинків на вулиці…
Карма за Генплан Києва: скандальний ДПТ Солом’янки почав “сипатися в судах”
Карма за Генплан Києва: скандальний ДПТ Солом’янки почав “сипатися в судах”
09:00 Наразі в судах вирішується доля Детального плану території (ДПТ) частини Соломʼянського району Києва біля місцевого парку, затвердженого міськрадою у 2015-ому. Нещодавно служителі Феміди…
Banner
QlU7mDx4