Київрада створила Тимчасову контрольну комісію, яка вивчатиме аварію на Оболонсько-Теремківській лінії метро

Київрада створила Тимчасову контрольну комісію, яка вивчатиме аварію на Оболонсько-Теремківській лінії метро

Столична міськрада створила тимчасову контрольну комісію (ТКК), яка має встановити причини аварійної ситуації, що призвела до закриття 6 станцій Оболонсько-Теремківської лінії метрополітену. Цей же орган, до складу якого увійшли 8 депутатів Київради, має проконтролювати, щоб ремонт тунелю було виконано якнайшвидше і щоб такі інциденти не повторилися на інших лініях київської підземки. При цьому, в міськраді відмовилися підтримати ініціативу депутата Андрія Вітренка (фракція “Слуга народу”), який пропонував на додачу ще й перевірити фінансово-господарську діяльність КП “Київський метрополітен”, яке відповідає на цей вид пасажирських перевезень.

Як стало відомо KВ, під час учорашнього засідання Київради депутатський корпус погодив створення ТКК “з питань встановлення причин зупинки на ділянці тунелю метрополітену між станціями “Либідська” та “Деміївська”, закриття 6 станцій метро, проведення якнайшвидшого ремонту тунелю метро на Оболонсько-Теремківській лінії та перевірки стану тунелю та всіх інших ліній метрополітену Києва”.

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

Суб’єктами подання відповідного проєкту рішення №08/231-1590/ПР від 13 грудня 2023 року виступили депутати Київради із фракції “Європейська солідарність” – Марина Порошенко та Олександр Супрун. За погодження цього документу проголосували 72 народних обранця.

Підстава для створення даної комісії зазначена в її ж назві – йдеться про аварію, яка сталася 9 грудня 2023 року на ділянці Оболонсько-Теремківської лінії метро між станціями “Либідська” та “Деміївська”. Дана ТКК повинна становити причини цього інциденту, забезпечити контроль за проведенням ремонту тунелю метро, перевірити стан тунелів та всіх інших ліній столичної підземки, а також спільно з Департаментом транспортної інфраструктури Київської міськдержадміністрації (КМДА) визначити дублюючі маршрути наземним транспортом між станціями “Теремки” та “Либідська”. ТКК буде працювати протягом шести місяців, після чого повинна винести на розгляд Київради звіт про свою роботу.

Очолив цю комісію депутат Київради Олександр Тимченко (фракція “Європейська солідарність”). Крім нього, до складу ТКК увійшло ще 7 депутатів – Дмитро Білоцерковець, Михайло Іщенко (обидва – фракція “УДАР”), Вікторія Пташник (“Європейська солідарність”), , Ігор Галайчук (“ВО “Батьківщина”), Вадим Іванченко (фракція “Єдність”), Тарас Козак (фракція “Голос”) і Андрій Вітренко.

Варто зазначити, що Андрій Вітренко пропонував розширити “функціонал” даної комісії, передбачивши, що вона повинна також перевірити фінансово-господарську діяльність КП “Київський метрополітен”. Втім, відповідна правка народного обранця не знайшла підтримки в депутатському корпусі.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Як повідомляла KВ, наразі фахівці розходяться у версіях щодо причин розгерметизації тунелю метро на вищезгаданій ділянці та подальшого її підтоплення. Серед версій – відсутність гідроізоляції через бажання влади якнайшвидше запустити ці станції (були побудовані в 2008-2010 роках) та безконтрольна забудова столиці.

Зокрема, на переконання архітектора та відомого експерта з містобудування Віктора Глеби, свої негативні наслідки для підземки в свій час мало будівництво на Либідській площі ТРЦ “Ocean plaza”, на місці якого був стовбур будівництва тунелю метро, що заповнилися тисячами кубів гарячої води з прорваної теплотраси. Разом з тим, за його словами, нинішнє протікання тунелю явно викликане зведенням на ділянці між станціями метро “Либідська” та “Деміївська” ЖК “Riverdale” – проєкту девелопера “Perfect group” із орбіти народного депутата Дмитра Ісаєнка (обирався від нині забороненої “ОПЗЖ”). При цьому, нагадаємо, обставини даної аварії також наразі вивчають правоохоронці.

КП “Київський метрополітен” з 17 липня 2014 року очолює Віктор Брагінський, який також є депутатом поточного скликання Київради (фракція “УДАР”). Дане підприємство підпорядковане Департаменту транспортної інфраструктури КМДА, яким з 1 вересня 2021 року керує Руслан Кандибор. Діяльність цієї структури з 9 листопада 2021 року особисто контролює очільник столиці Віталій Кличко.

Читайте: Підтоплення столичного метро: провина Януковича чи безконтрольна забудова від Кличко

Фото: КМДА

КиївВлада

Автор:
Іван Кулик
Рекомендуємо до перегляду
Мішші Орєшніков: “Чувашія-Волзька Булгарія стане найбільш інвестиційно привабливою державою Європи”
Мішші Орєшніков: “Чувашія-Волзька Булгарія стане найбільш інвестиційно привабливою державою Європи”
16:00 Демонтаж держави-агресора та спонсора тероризму, російської федерації, є безумовним і обов’язковим запобіжником проти подальших злочинних дій з боку кремлівських режимів. Тільки це убезпечить…
Розпродаж на 130 млн: Київрада затвердила черговий перелік комунальних об'єктів на приватизацію
Розпродаж на 130 млн: Київрада затвердила черговий перелік комунальних об’єктів на приватизацію
14:00 Столична міськрада затвердила новий перелік комунальних будівель та приміщень, які підлягають “малій приватизації”. До нього увійшли близько сотні об’єктів загальною площею понад 16…
Калашник, Старенька і Коваленко: що відомо про нових заступників голови КОДА
Калашник, Старенька і Коваленко: що відомо про нових заступників голови КОДА
19:22 Київщина отримала трьох нових заступників голови Київської ОДА — Євгена Коваленка, Ірину Стареньку та Миколу Калашника. Коваленко працюватиме над питаннями відновлення інфраструктури та…
Banner
QlU7mDx4