“Київський метрополітен” має намір відремонтувати перегінний тунель Оболонсько-Теремківської лінії

“Київський метрополітен” має намір відремонтувати перегінний тунель Оболонсько-Теремківської лінії

Комунальне підприємство (КП) “Київський метрополітен” 22 грудня 2023 року уклало договір для проведення капітального ремонту (відновлювального) перегінного тунелю Оболонсько-Теремківської лінії метрополітену м. Києва. Підрядником для цього ремонту було обрано ТОВ “Група компаній “Автострада”. Вартість робіт склала близько 21,16 млн гривень.

Про це, як передає KВ, йдеться в оголошенні в електронній системі публічних закупівель Prozorro.

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

Зазначається, що вартість робіт визначена у сумі 21 млн 158 тис.772 гривні. З них розробка проєктної документації коштує 7 млн 632 тис.816 гривень, а підготовчі роботи – 13 млн 525 тис.956 гривень. Джерелом фінансування є власний бюджет комунального підприємства (кошти від господарської діяльності підприємства).

Як йдеться в оголошенні, ремонтні роботи необхідно закінчити до 31 грудня. Ними займатиметься ТОВ “Група компаній “Автострада” 

У договорі підкреслюється, що він діє до 31 грудня 2024 року включно, але до повного виконання сторонами своїх обов’язків.

Строк дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт може бути продовжено у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі.

Виконання робіт першого етапу триватиме до 15 березня 2024 року.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

У тендерній документації зазначається, що проєктні рішення з капітального ремонту перегінного тунелю по І колії між станціями “Деміївська” та “Либідська” спрямовані на:

– призупинення (попередження) деформацій та просідань тунелю;

– повну заміну конструкції, що існує, тунельної оправи (порушеної ділянки) на нову з відновленням на повний проєктний профіль, а також її надійне стикування з  не пошкодженими конструктивними елементами оправи перегінного тунелю;

– надійний захист елементів конструкцій тунелю, що відновлюються (проєктуються), у т.ч. в місцях їх стикування з конструкціями, що не підлягають заміні, від дії віброповзучості, що виникає у  водонасичених ґрунтах під впливом вібраційних коливань від руху поїздів та інших факторів, зокрема шляхом застосування сучасних віброзахисних та гідроізоляційних матеріалів, технологій тощо.

Межі ділянки тунелю, що підлягає відновленню, уточнюються в процесі проєктування за результатами проведення інженерних вишукувань і обстежень, та узгодженням із замовником. Стабілізацію ґрунтів за тунельного простору навколо оправи перегінного тунелю по І колії, шляхом хімічного закріплення ґрунтів та/або іншого проєктного рішення узгодженого із замовником. Повне відновлення оправи тунелю до проєктних показників. Надійну гідроізоляцію тунелю по всій довжині ділянки відновлення.

Крім того, Київський міський голова, голова Київради, голова міської державної адміністрації в 1993 – 1998 рр. Леонід Косаківський підкреслив, що капітальний ремонт виконується на введеному в експлуатацію (у 2010 році) об’єкті, без зміни його положення та функціонального (цільового) призначення. Тобто про інше трасування тунелю поки, принаймні документально, не йдеться.

Раніше KВ писала, що п’ятирічна епопея із будівництвом АТ “Київметробуд” метро на Виноградар дійшла до свого завершення – договір ціною майже 6 млрд гривень розірвано за ініціативою КП “Київський метрополітен” через недотримання термінів робіт. Що саме було побудовано ще треба буде встановити – оцінити і заактувати виконані роботи. Очевидно, що будівництво нових станцій метро в Києві тепер припиняється на невизначений термін – попереду коригування проєкту, перегляд ціни, пошук нового підрядника. Втім, численні скандали з прокладанням цієї гілки та відкриття низки кримінальних проваджень і так навряд чи залишили серед киян оптимістів. Питання зараз більше в тому, яка доля 4 млрд гривень авансу, які отримав підрядник завдяки лобіюванню в уряді і КМДА. В столичній адміністрації запевняють, що у них все під контролем, мовляв, “левова частка” невикористаних коштів точно повернеться в міський бюджет. При цьому, перший заступник голови КМДА також констатує, що після глибокої кризи від “Київметробуду” майже нічого не залишилося.

Читайте: Приїхали: “Київський метрополітен” зупинив будівництво метро на Виноградар на невизначений термін

Фото: з відкритих джерел 

КиївВлада

Автор:
Владислава Олійник
Рекомендуємо до перегляду
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
09:00 У жовтні столичні розпорядники бюджетних коштів назамовляли робіт, товарів та послуг на 4,91 млрд гривень, що майже на півтора мільярди більше цього показника…
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
09:00 На районному рівні в Київській області за рік відбулися значні політичні зміни, які відбилися на складі рад та політичному ландшафті регіону. У 2024…
“Рибне місце”: прокуратура намагається забрати в оточення Івахіва-Пилипишина 7,8 га столичного лісу
“Рибне місце”: прокуратура намагається забрати в оточення Івахіва-Пилипишина 7,8 га столичного лісу
09:00 Наразі в судах вирішується доля 7,8 га лісу в заказнику “Дарничанка” – біля колишнього хутору Рибного в Дніпровському районі Києва. Столична прокуратура вимагає…
Banner
QlU7mDx4