Державне підприємство (ДП) “Національний цирк України” провів тендер на закупівлю рекламних послуг. Річне розміщення реклами в метро обійдеться цирку в понад півмільйона гривень. Гроші отримає фірма “Медіамаркет”, що стала переможцем тендеру за “переговорною процедурою” (до цього торги двічі зривалися через брак тендерних пропозицій).
Про це KВ стало відомо з оголошення в системі електронних закупівель Prozorro.
Згідно інформації в оголошенні, виготовлення та розміщення рекламного матеріалу на метролайтах (вздовж ескалаторних ліній на станціях Київського метрополітену) обійдеться згаданому ДП у 584 тис. гривень.
Ці гроші отримає за свої послуги ТОВ “Медіамаркет”.
Зазначається, що до закупівлі була застосована “переговорна процедура” (скорочена), оскільки раніше вже двічі було відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій.
Як інформувала KВ, Кабінет міністрів в останні дні 2022 року змінив правила проведення аукціонів на prozorro – тимчасово скасував торги у системі електронних закупівель, оскільки, кажуть урядовці, не всі можуть брати участь в аукціонах через постійні обстріли енергетичної інфраструктури, а, відповідно, відсутності електрики й інтернету.
За новими тимчасовими правилами переможцем тендерів визнаються учасники, які запропонували найнижчу “вхідну” ціну.
Читайте: “Київпастранс” закупив минулого тижня дизпаливо по ціні, нижчій ніж комунальники з інших міст
Фото: з відкритих джерел