Київським рекламникам заплатять півмільйона гривень за кампанію з популяризації України в ЄС

Київським рекламникам заплатять півмільйона гривень за кампанію з популяризації України в ЄС

Державне підприємство (ДП) “Центр захисту інформаційного простору України” замовило у ТОВ “Хавас Інгейдж Україна” комплекс послуг щодо підготовки та проведення інформаційної кампанії на тему: “Популяризація та формування позитивного іміджу України у світі через її історію та культуру” в країнах Європейського Союзу (ЄС). За інформаційну кампанію заплатили майже 520 тис. гривень. 

Про це KВ стало відомо з оголошення електронної системи публічних закупівель ProZorro.


Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

29 жовтня ц.р. ДП “Центр захисту інформаційного простору України” замовили у ТОВ “Хавас Інгейдж Україна” комплекс послуг з проведення кампанії популяризації України у країнах ЄС. 


Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Згідно договору, підприємство має провести комплекс послуг щодо підготовки та проведення інформаційної кампанії на тему: “Популяризація та формування позитивного іміджу України у світі через її історію та культуру” в країнах Європейського Союзу. Вартість договору складає 519 тис. 720 гривень. В цю суму входять: 


  • логістика монтажної команди в країни проведення інформаційної кампанії – 56 тис. гривень;

  • відрядні витрати монтажної команди – 115,5 тис. гривень;

  • монтажні роботи в країні проведення проведення інформаційної кампанії – 147 тис. 175 гривень;

  • демонтажні роботи в країні проведення проведення інформаційної кампанії – 80,1 тис. гривень;

  • проведення дефектовки стенду після попередньої виставки – 4 тис. гривень;

  • додаткова логістика в країні проведення інформаційної кампанії, розвантаження конструкцій та охорона на період очікування прибуття монтажної команди – 48 тис. гривень;

  • загальний менеджмент, технічний нагляд та координація проведення інформаційної кампанії – 39,5 тис. гривень. 


За даними аналітичної системи Youcontrol, ТОВ “Хавас Інгейдж Україна” зареєстрована у 2013 році. Статутний капітал – 30 тис. гривень. Основний вид діяльності – рекламні агентства. Директор компанії – Наталія Морозова. Кінцеві бенефіціари – Катерина Клименко та ТОВ ““Хавас Вілладж Україна”, якою володіють Юрій Коготюк, Катерина Клименко та Наталія Морозова. 


Зазначимо, наразі вказана компанія проводить інформаційну кампанію у Відні (Австрія). 


“Авангардну історію України не спинити! Інсталяція проекту “Авангардна історія України” від нашої команди Havas Engage продовжує підкорювати Європу і тепер прикрашає “Площу прав людини” у Відні”, – йдеться на сторінці компанії у Facebook. 


Нагадаємо, у столиці понад 30 тисяч рекламоносіїв та вивісок вимикають представники бізнесу в часи пікового навантаження електромереж. У той же час у місті вже демонтовано понад 400 незаконних конструкцій, які не дотримувались режиму економії електроенергії.


Читайте: У Києві демонтували понад 400 рекламних конструкцій, не дотримувались режиму економії електроенергії, – КМДА

Фото: Еспресо

КиївВлада


Автор:
Павло Башинський
Рекомендуємо до перегляду
Командир розвідроти 100 омбр Максим Іващенко: "Війна змінилася, і ми повинні динамічно вдосконалюватись та відповідати адекватно"
Командир розвідроти 100 омбр Максим Іващенко: “Війна змінилася, і ми повинні динамічно вдосконалюватись та відповідати адекватно”
17:33 Старший лейтенант Максим Іващенко, який виконує обов’язки командира однієї з розвідувальних рот легендарної «Сталевої сотки», поділився своїм досвідом та думками про зміни, що…
Справа “Київ Терміналу”: російському бізнесмену “не світять” 24 млн доларів зі столичного бюджету
Справа “Київ Терміналу”: російському бізнесмену “не світять” 24 млн доларів зі столичного бюджету
09:00 Нещодавно була поставлена крапка у судовій справі про стягнення з бюджету Києва 24,46 млн доларів США (671,5 млн гривень) на користь ТОВ “Київ…
Тісленко VS Труханов: для капремонту шляхопроводу на Осокорках за 655 млн гривень обрали підрядника
Тісленко VS Труханов: для капремонту шляхопроводу на Осокорках за 655 млн гривень обрали підрядника
09:00 КК “Київавтодор” за понад 655 мільйонів гривень замовила капремонт столичного шляхопроводу біля станції метро “Осокорки”. Під час війни такі витрати виглядають неоднозначно, втім…
Banner
QlU7mDx4