Державне підприємство (ДП) “Центр захисту інформаційного простору України” замовило у ТОВ “Хавас Інгейдж Україна” комплекс послуг щодо підготовки та проведення інформаційної кампанії на тему: “Популяризація та формування позитивного іміджу України у світі через її історію та культуру” в країнах Європейського Союзу (ЄС). За інформаційну кампанію заплатили майже 520 тис. гривень.
Про це KВ стало відомо з оголошення електронної системи публічних закупівель ProZorro.
29 жовтня ц.р. ДП “Центр захисту інформаційного простору України” замовили у ТОВ “Хавас Інгейдж Україна” комплекс послуг з проведення кампанії популяризації України у країнах ЄС.
Згідно договору, підприємство має провести комплекс послуг щодо підготовки та проведення інформаційної кампанії на тему: “Популяризація та формування позитивного іміджу України у світі через її історію та культуру” в країнах Європейського Союзу. Вартість договору складає 519 тис. 720 гривень. В цю суму входять:
-
логістика монтажної команди в країни проведення інформаційної кампанії – 56 тис. гривень;
-
відрядні витрати монтажної команди – 115,5 тис. гривень;
-
монтажні роботи в країні проведення проведення інформаційної кампанії – 147 тис. 175 гривень;
-
демонтажні роботи в країні проведення проведення інформаційної кампанії – 80,1 тис. гривень;
-
проведення дефектовки стенду після попередньої виставки – 4 тис. гривень;
-
додаткова логістика в країні проведення інформаційної кампанії, розвантаження конструкцій та охорона на період очікування прибуття монтажної команди – 48 тис. гривень;
-
загальний менеджмент, технічний нагляд та координація проведення інформаційної кампанії – 39,5 тис. гривень.
За даними аналітичної системи Youcontrol, ТОВ “Хавас Інгейдж Україна” зареєстрована у 2013 році. Статутний капітал – 30 тис. гривень. Основний вид діяльності – рекламні агентства. Директор компанії – Наталія Морозова. Кінцеві бенефіціари – Катерина Клименко та ТОВ ““Хавас Вілладж Україна”, якою володіють Юрій Коготюк, Катерина Клименко та Наталія Морозова.
Зазначимо, наразі вказана компанія проводить інформаційну кампанію у Відні (Австрія).
“Авангардну історію України не спинити! Інсталяція проекту “Авангардна історія України” від нашої команди Havas Engage продовжує підкорювати Європу і тепер прикрашає “Площу прав людини” у Відні”, – йдеться на сторінці компанії у Facebook.
Нагадаємо, у столиці понад 30 тисяч рекламоносіїв та вивісок вимикають представники бізнесу в часи пікового навантаження електромереж. У той же час у місті вже демонтовано понад 400 незаконних конструкцій, які не дотримувались режиму економії електроенергії.
Фото: Еспресо