Київським рекламникам заплатять півмільйона гривень за кампанію з популяризації України в ЄС

Київським рекламникам заплатять півмільйона гривень за кампанію з популяризації України в ЄС

Державне підприємство (ДП) “Центр захисту інформаційного простору України” замовило у ТОВ “Хавас Інгейдж Україна” комплекс послуг щодо підготовки та проведення інформаційної кампанії на тему: “Популяризація та формування позитивного іміджу України у світі через її історію та культуру” в країнах Європейського Союзу (ЄС). За інформаційну кампанію заплатили майже 520 тис. гривень. 

Про це KВ стало відомо з оголошення електронної системи публічних закупівель ProZorro.


Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

29 жовтня ц.р. ДП “Центр захисту інформаційного простору України” замовили у ТОВ “Хавас Інгейдж Україна” комплекс послуг з проведення кампанії популяризації України у країнах ЄС. 


Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Згідно договору, підприємство має провести комплекс послуг щодо підготовки та проведення інформаційної кампанії на тему: “Популяризація та формування позитивного іміджу України у світі через її історію та культуру” в країнах Європейського Союзу. Вартість договору складає 519 тис. 720 гривень. В цю суму входять: 


  • логістика монтажної команди в країни проведення інформаційної кампанії – 56 тис. гривень;

  • відрядні витрати монтажної команди – 115,5 тис. гривень;

  • монтажні роботи в країні проведення проведення інформаційної кампанії – 147 тис. 175 гривень;

  • демонтажні роботи в країні проведення проведення інформаційної кампанії – 80,1 тис. гривень;

  • проведення дефектовки стенду після попередньої виставки – 4 тис. гривень;

  • додаткова логістика в країні проведення інформаційної кампанії, розвантаження конструкцій та охорона на період очікування прибуття монтажної команди – 48 тис. гривень;

  • загальний менеджмент, технічний нагляд та координація проведення інформаційної кампанії – 39,5 тис. гривень. 


За даними аналітичної системи Youcontrol, ТОВ “Хавас Інгейдж Україна” зареєстрована у 2013 році. Статутний капітал – 30 тис. гривень. Основний вид діяльності – рекламні агентства. Директор компанії – Наталія Морозова. Кінцеві бенефіціари – Катерина Клименко та ТОВ ““Хавас Вілладж Україна”, якою володіють Юрій Коготюк, Катерина Клименко та Наталія Морозова. 


Зазначимо, наразі вказана компанія проводить інформаційну кампанію у Відні (Австрія). 


“Авангардну історію України не спинити! Інсталяція проекту “Авангардна історія України” від нашої команди Havas Engage продовжує підкорювати Європу і тепер прикрашає “Площу прав людини” у Відні”, – йдеться на сторінці компанії у Facebook. 


Нагадаємо, у столиці понад 30 тисяч рекламоносіїв та вивісок вимикають представники бізнесу в часи пікового навантаження електромереж. У той же час у місті вже демонтовано понад 400 незаконних конструкцій, які не дотримувались режиму економії електроенергії.


Читайте: У Києві демонтували понад 400 рекламних конструкцій, не дотримувались режиму економії електроенергії, – КМДА

Фото: Еспресо

КиївВлада


Автор:
Павло Башинський
Рекомендуємо до перегляду
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
09:00 У жовтні столичні розпорядники бюджетних коштів назамовляли робіт, товарів та послуг на 4,91 млрд гривень, що майже на півтора мільярди більше цього показника…
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
09:00 На районному рівні в Київській області за рік відбулися значні політичні зміни, які відбилися на складі рад та політичному ландшафті регіону. У 2024…
“Рибне місце”: прокуратура намагається забрати в оточення Івахіва-Пилипишина 7,8 га столичного лісу
“Рибне місце”: прокуратура намагається забрати в оточення Івахіва-Пилипишина 7,8 га столичного лісу
09:00 Наразі в судах вирішується доля 7,8 га лісу в заказнику “Дарничанка” – біля колишнього хутору Рибного в Дніпровському районі Києва. Столична прокуратура вимагає…
Banner
QlU7mDx4