КМДА заявила, що експертиза остаточно встановила неякісні проєктні рішення та неякісне будівництво тунелю метро

КМДА заявила, що експертиза остаточно встановила неякісні проєктні рішення та неякісне будівництво тунелю метро

За результатами експертного дослідження остаточно встановлено, що причинами виникнення аварійної ситуації на перегоні між станціями метро «Деміївська» – «Либідська» є неякісні проєктні рішення та неякісні будівельні роботи при спорудженні цієї ділянки тунелю. Це підтверджено комплексними та лабораторними дослідженнями Науково-дослідної судово-експертної установи із залученням наукових, науково-технічних і профільних експертів.

Про це, як передає КВ, йдеться у повідомленні КМДА.

У КМДА заявили, що, за висновками експертів, причинами виникнення аварійної ситуації є:

  • оправа тунелю згідно з проєктом повинна експлуатуватися при значно меншому рівні ґрунтових вод;
  • оправу тунелю збудовано неякісно з порушенням допусків монтажу кілець;
  • жорсткість тунелю нижча проєктної – з причини застосування стінових блоків замість лоткових (зменшена товщина та відсутність ребер).

“Проведені лабораторні дослідження підтверджують грубі порушення при будівництві в частині відсутності хімічного закріплення ґрунтів навколо тунелю, що також є причиною виникнення аварійної ситуації. Водночас відсутня будь-яка інформація від правоохоронних органів про проведення таких лабораторних досліджень зазначеної експертизи”, – підкреслили у пресслужбі.

Також, згідно з висновками, усі необхідні регламенті роботи з утримання та обслуговування тунелю проводились відповідно до встановлених вимог. 

У відомстві зазначили, що лівий перегінний тунель, який збудовано повністю тунелепрохідницьким комплексом, перебуває в належному технічному стані, що також підтверджує дотримання всіх регламентних робіт службою, що експлуатує та утримує підземні споруди.

“Результати проведеної експертизи будуть надані до правоохоронних органів у межах порушеної кримінальної справи у встановленому законодавством порядку”, – запевнили у КМДА.

Раніше КВ повідомила, що у столичній прокуратурі заявили, що в рамках розслідування причин підтоплення тунелів синьої гілки метро між станціями “Деміївська” – “Либідська” було проведено низку експертиз. За висновками експертів, технічною причиною руйнування тунелю метро стала його неналежна експлуатація.  На думку прокурорів, дані цих перевірок спростовують заяви КП “Київський метрополітен” про неякісне будівництво тунелів між затопленими станціями.

Читайте: Підтоплення столичного метро: провина Януковича чи безконтрольна забудова від Кличко

Фото: з відкритих джерел 

КиївВлада

Владислава Олійник

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Справи насущні: скільки та на що у листопаді 2024-го витрачала Баришівка
Справи насущні: скільки та на що у листопаді 2024-го витрачала Баришівка
09:00 В листопаді бюджетні замовники селища Баришівка на Броварщині уклали договорів на кругленьку суму – понад 26 млн гривень. Найбільше грошей спрямували на облаштування…
Бюджет Києва-2025: на що чиновники планують витратити 90 млрд гривень
Бюджет Києва-2025: на що чиновники планують витратити 90 млрд гривень
09:00 Столична влада ухвалила бюджет Києва на 2025 рік та внесла зміни до Програми економічного та соціального розвитку (ПЕСР) в частині видатків на наступний…
Що отримали кияни за понад тридцять років будівництва Подільського мостового переходу
Що отримали кияни за понад тридцять років будівництва Подільського мостового переходу
09:00 Перший день зими в столиці ознаменувався запуском руху легкових авто одним з найвідоміших довгобудів столиці – Подільським мостовим переходом, який зʼєднав Поділ та…
Banner
QlU7mDx4