КМВА затвердила реконструкцію розв’язки на Оболоні з майже двохмільярдним кошторисом

КМВА затвердила реконструкцію розв’язки на Оболоні з майже двохмільярдним кошторисом

Київська міська військова адміністрація затвердила проект реконструкції транспортної розв’язки на перетині вулиць Богатирської та Полярної в Оболонському районі столиці. У розпорядженні голови КМВА Сергія Попка фігурує загальна кошторисна вартість реконструкції (станом на квітень 2023 року) – майже 2 млрд гривень. Оскільки запланована тривалість будівництва – 25 місяців, і зважаючи на ризики війни, можна очікувати, що це ще не остаточна сума кошторису.

Про затвердження згаданого проекту реконструкції KВ дізналася з повідомлення на сайті КМВА.

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

На перетині двох столичних магістралей – вулиць Богатирської та Полярної, комунальники “Київавтодору” будуватимуть розв’язку типу “неповний лист конюшини”. Проєктна пропускна спроможність вузла – 11 тисяч автомобілів на годину.

В розпорядженні начальника КМВА Сергія Попка щодо затвердження проекту реконструкції сказано, зокрема, що довжина основного проїзду становитиме 3,069 км, тротуарів – 3,150 км, велосипедних доріжок – 1,730 км. Передбачено шляхопровід (125,75 м) та підземний перехід (28,06 м).

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Вказується загальна кошторисна вартість станом на 18 квітня 2023 року – 1 млрд 981 млн 272 тис. 200 гривень. У тому числі:

  • будівельні роботи: 1 млрд 546 млн 413 тис. 212 гривень;

  • устаткування та інвентар: 11 млн 629 тис. 749 гривень;

  • “інші витрати”: 423 млн 229 тис. 239 гривень.

Проектна тривалість будівництва – 25,5 місяців.

Як інформувала KВ, комунальна корпорація “Київавтодор” без конкурсу призначила підрядника для реконструкції розв’язки на перетині вулиць Богатирської і Полярної на столичній Оболоні. Роботи заявленою вартістю 1,29 млрд гривень виконуватиме одеське ТОВ “Автомагістраль-Південь”, що офіційно належить непублічному бізнесмену Олександру Бойко. На цій розв’язці він зможе заробити подвійно, адже асфальт для виконання робіт закуплять ще у однієї його компанії.

У столичній владі вирішили взятися за вказану реконструкцію попри петицію киян, які просили заборонити будівництво нових розв’язок до закінчення інших транспортних довгобудів, вартість яких з роками зростає в рази.

Докладніше: “Київавтодор” вкладе перші 1,3 млрд гривень у реконструкцію розв’язки на Оболоні

Фото: КМВА

КиївВлада

Автор:
Олексій Ігнатьєв
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Справи насущні: скільки та на що у листопаді 2024-го витрачала Баришівка
Справи насущні: скільки та на що у листопаді 2024-го витрачала Баришівка
09:00 В листопаді бюджетні замовники селища Баришівка на Броварщині уклали договорів на кругленьку суму – понад 26 млн гривень. Найбільше грошей спрямували на облаштування…
Бюджет Києва-2025: на що чиновники планують витратити 90 млрд гривень
Бюджет Києва-2025: на що чиновники планують витратити 90 млрд гривень
09:00 Столична влада ухвалила бюджет Києва на 2025 рік та внесла зміни до Програми економічного та соціального розвитку (ПЕСР) в частині видатків на наступний…
Що отримали кияни за понад тридцять років будівництва Подільського мостового переходу
Що отримали кияни за понад тридцять років будівництва Подільського мостового переходу
09:00 Перший день зими в столиці ознаменувався запуском руху легкових авто одним з найвідоміших довгобудів столиці – Подільським мостовим переходом, який зʼєднав Поділ та…
Banner
QlU7mDx4