В перший день останнього місяця літа команда страхової компанії “КРОНА” пройшла навчання на тему “Інструменти ефективної комунікації представника медассистанса з клієнтом”.
Про це KV стало відомо з повідомлення прес-служби СК “КРОНА”.
Завдяки даному тренінгу, спеціалісти СК “КРОНА” підвищили рівень професійної компетенції для покращення рівня задоволеності клієнтів та обговорили інструменти ефективної комунікації з клієнтами.
“Кваліфіковані працівники – це одна з основних складових гарної роботи нашої компанії. Наші успіхи надають нам додатковий стимул до постійного розвитку, забезпечуючи якість та сервіс послуг”, – підкреслили в СК “КРОНА”.
Читайте: В І кварталі 2020 року СК “КРОНА” збільшила збір премій на 52%
СК “КРОНА” створена у 2000 році. Має ліцензії на здійснення 25 видів страхування, з яких 15 у формі добровільних видів і 10 – у формі обов’язкових. Компанія пропонує понад 30 страхових продуктів для юридичних і фізичних осіб. Пріоритетним напрямком діяльності СК є медичне страхування. Клієнтами компанії є організації, установи та фізичні особи різних галузевих і соціальних верств.
Читайте: СК “КРОНА” застраховала відповідальність КП по утриманню зелених насаджень Подільського району Києва
Детальніше про страхування в СК “КРОНА” можна дізнатися за телефоном: 0 800 210 148
Фото: СК “КРОНА”