7 жовтня на фасаді торгово-розважального центру Gulliver (ТРЦ Gulliver) відбудеться запуск найбільшого AR-дзеркала в Україні. Технічно поруч з ТРЦ буде облаштована інсталяція, за допомогою якої можна застосувати фільтр і побачити своє обличчя на екрані. Таким чином бренд Maybelline New York анонсує запуск нової туші The Falsies Surreal.
Про це KВ повідомила пресслужба ТРЦ Gulliver.
“Цей кейс не тільки про масштаб, він демонструє, що тепер б’юті-бренди мають можливість пропонувати споживачам віртуально тестувати продукти за допомогою рекламних екранів будь-якого розміру та бачити результати в реальному часі. Кейс для Maybelline New York в Україні буде наймасштабнішим в історії індустрії”, – повідомили в пресслужбі ТРЦ Gulliver.
Зазначається, що таким чином бренд анонсує запуск нової туші The Falsies Surreal, привертаючи увагу аудиторії до нового продукту як онлайн, так і офлайн. AR-дзеркало розробила студія FFFACE.ME.
Завдяки проєкту кияни та гості столиці зможуть першими спробувати і відчути цей досвід 7 жовтня з 12:00 до 20:00 біля ТРЦ Gulliver.
Читайте: ТРЦ “Gulliver” проведе міжнародний медіа-арт фестиваль UArt Media Fest
Фото: ТРЦ Gulliver